![]()  | 
                
                 
                СООБЩЕСТВО КАДРОВИКОВ И СПЕЦИАЛИСТОВ ПО УПРАВЛЕНИЮ ПЕРСОНАЛОМ 
                 | 
                
                 | 
| 
 | 
		
			
  | 
	||||||||
| Служебные командировки Командировки в пределах страны. Командировки за границу. Оформление командировки. Командировочные расходы | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Заслуженный участник HR-Лиги 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 03.06.2010 
				Адрес: м. КРЕМЕНЧУК 
				
				
					Сообщений: 266
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 282 
	
		
			
				Поблагодарили 210 раз(а) в 98 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Здається, що ми зараз путаємо оплату праці (за години по факту) з відрядженням, тобто якщо мова йде про відрядження то в табелі відповідна позначка і відповідна оплата (командировочние), є наказ на відрядження - ось так і оплачуємо! 
		
		
		
		
		
		
		
	Чи я не зрозумів, що малося на увазі?  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| Этот пользователь сказал Спасибо MAZYTIK за это полезное сообщение: |  Мотя (21.09.2010)  | 
		
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Эксперт HR-Лиги. Модератор 
			![]() Регистрация: 05.03.2009 
				Адрес: Украина 
				
				
					Сообщений: 20,554
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 14,953 
	
		
			
				Поблагодарили 20,444 раз(а) в 10,175 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Да я вот... 
		
		
		
		
		
		
			 тоже...не сильно понимаю... что имелось ввиду... 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Сколько людей - столько и мнений.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| Этот пользователь сказал Спасибо Мотя за это полезное сообщение: |  MAZYTIK (21.09.2010)  | 
		
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Участник HR-Лиги 
			
			
			
			Регистрация: 18.09.2010 
				
				
				
					Сообщений: 15
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 8 
	
		
			
				Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Я маю на увазі все: і фактично відпрацьовані часи у відрядженні, і їх оплату згідно середнього заробітку, і позначки у табелі (буква К) – і щоб все це дотримуючись «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв…» зі збереження балансу робочого часу на місяць при підсумованому обліку робочого часу. 
		
		
		
		
		
		
		
	Я просто прошу вас на моїх прикладах при умові що надається на початку теми викласти, як би ви поставили позначки «К» у табелі (тобто у які числа для водія А та для водія Б) та за скільки годин здійснили оплату згідно середнього заробітку. Дякую всім!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Эксперт HR-Лиги. Модератор 
			![]() Регистрация: 05.03.2009 
				Адрес: Украина 
				
				
					Сообщений: 20,554
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 14,953 
	
		
			
				Поблагодарили 20,444 раз(а) в 10,175 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Как это: в какие числа? 
		
		
		
		
		
		
			![]() Если я направляю в командировку двух водителей: Водилова и Баранкова, на четыре дня, то я ставлю в табеле ЧЕТЫРЕ дня командировки Водилову и ЧЕТЫРЕ дня Баранкову! Не пойму опять, что-то туплю конкретно.... ![]() ![]() ![]() ![]() В чем вопрос? ![]() ![]() А оплату делаете согласно вашему табелю, после командировки, после сдачи командировочного удостоверения... Или Вы хотите в командировку послать еще и табельщика, который бы точно считал часы и минуты: Водилов сидел за баранкой 2 часа 39 минут. С___ до____ утра. Баранков - 1 час 48 минут с_____до _____дня... Чотт я савсем ![]() ![]() ![]()     ![]() И еще вопрос: при чем здесь конкретно указанный километраж - 300 км к оплате рабочего времени водителям! ![]() ![]() Поэтому я сразу и спросила: ЭТО ЗАДАЧА? Потому что не понимаю, причем здесь одно к другому.... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Сколько людей - столько и мнений.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 Участник HR-Лиги 
			
			
			
			Регистрация: 18.09.2010 
				
				
				
					Сообщений: 15
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 8 
	
		
			
				Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Викладу приклад трошки по іншому:  
		
		
		
		
		
		
		
	водії Воділов та Баранков працюють на одному автобусі позмінно через день по 12годин (режим роботи з 7.00. до 19.00).У водія Воділова у вересні згідно графіку робочого часу робочі зміни припадають на непарні числа (1,3,5,7,9…), у водія Баранкова - на парні (2,4,6,8…). З 1 по 5 число обидва водія направляються у відрядження до міста Львів (перевезення групи людей на форум). Виїжджають та доїжджають до місця призначення водії 1-го вересня. 2,3,4 вересня водії знаходяться у Львові «на приколі», тобто без виїзду. 5 вересня вони повертаються з відрядження. Так, позначки «К» ми ставимо обом з 1 по 5 вересня, а от щодо кількості годин відрядження на оплату згідно середнього заробітку: для водія Воділова день направлення 1 вересня та день повернення 5 вересня (дні коли він знаходився за кермом) згідно його графіку є робочими, 3 вересня – також робочий (якщо він і був без виїзду, то можливо щось робив біля автобусу, вид роботи якої входить до робочого часу) На оплату по середньому заробітку виносимо 36год (3робочих зміни х 12год). Для водія Баранкова 2 та 4 вересня аналогічно як 3 вересня для Воділова. А от щодо 1 та 5 вересня – то ці дні згідно графіку його роботи є вихідними, але. згідно п.2.11 «Положення про робочий час…водіїв …» 2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. оплату за 1 та 5 вересня необхідно здійснити не менше ніж по 6 год. Тобто всього за час відрядження Баранков отримає 36 год (2 зміни х 6 год + 2 зміни х 12 год). А для того щоб Баранкову зберегти норму робочого часу на місяць (в даному випадку обліковий період при підсумованому обліку робочого часу – місяць), то до кінця місяця йому необхідно надати додатковий день відпочинку тривалістю 12 год, згідно п.3.4«Положення про робочий час…водіїв …» 3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку. Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством. Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності). Мотя! Ви згодні? Якщо ні –тоді як на Вашу думку? З питанням про позначки я трошки "протупила" - вибачаюсь. А більше всього мене хвилює питання як розраховуваться з водієм Баранковим в ті дні коли він вихідний по графіку, а згідно наказу направляється (повертається) у відрядження разом з напарником. А щодо конкретного кілометражу 300км, я вказала його довідково: просто при одноденному відрядженні менше 300 км посилається один водій, той який на зміні. Дякую за відповідь.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 Эксперт HR-Лиги. Модератор 
			![]() Регистрация: 05.03.2009 
				Адрес: Украина 
				
				
					Сообщений: 20,554
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 14,953 
	
		
			
				Поблагодарили 20,444 раз(а) в 10,175 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Короче, я хочу сказать, что Вы запутали и себя и меня .... 
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() У Вас что? КОМАНДИРОВКА! ![]() Читаем: 1.5. За кожний день (включаючи день від’їзду та приїзду) перебування працівника у відрядженні в межах України, враховуючи вихідні, святкові й неробочі дні та час перебування в дорозі (разом з вимушеними зупинками), йому виплачуються добові в межах граничних норм, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.99 № 663. http://www.hrliga.com/index.php?modu...op=view&id=154 Послали, так послали! И будьте добры - оплатите работникам четверо суток КОМАНДИРОВОЧНЫХ! И ВСЕ! Что еще надо-то? Остальное - платите, как положено! А Вы уверены, что у вас это вообще считается командировкой?: У тих випадках, коли філії, дільниці та інші підрозділи підприємства знаходяться в іншій місцевості, місцем постійної роботи вважається той підрозділ, робота в якому обумовлена трудовим договором (контрактом). Службові поїздки працівників, постійна робота яких проходить в дорозі або має роз’їзний (пересувний) характер, не вважаються відрядженнями, якщо інше не передбачене законодавством, колективним договором, трудовим договором (контрактом) між працівником і власником (або уповноваженою ним особою). Середній заробіток за час перебування працівника у відрядженні зберігається на всі робочі дні тижня за графіком, установленим за місцем постійної роботи. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Сколько людей - столько и мнений.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 Участник HR-Лиги 
			
			
			
			Регистрация: 18.09.2010 
				
				
				
					Сообщений: 15
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 8 
	
		
			
				Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Здравствуйте, Мотя!  
		
		
		
		
		
		
		
	 А я опять о том же.  Я не собираюсь никого запутывать. Меня не интересуют как таковые командировочные за каждый день – здесь всё понятно. Меня интересует сохранение среднего заработка за время командировки. Вы пишите «платите как положено» А как положено?  Всё вроде ясно – согласно графика работы – сколько смен, столько и зарплаты. Но вот приходит водитель Баранков и начинает «выламывать мне руки» и говорить – «а почему мне не оплачены день выбытия и день прибытия, а я ведь тоже работал и был за рулём (поочерёдно с водителем Водиловым), хотя это не моя смена, и в дороге мы были более 12 часов».  Вот что мне с ним делать??? ![]() А ведь действительно согласно п.2.5 (абзац 5) «Положения о рабочем времени… водителей…» «При міжміських перевезеннях тривалість робочого часу водія може передбачатись власником за погодженням з профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою) до 10 годин. Якщо тривалість робочого часу водія перевищує 12 годин, то в рейс направляються два водії. При цьому такий автотранспортний засіб повинен бути обладнаний місцем для відпочинку водія.» в командировку мы посылаем двоих водителей (у нас на предприятии двое водителей посылаются не только при продолжительности раб.времени более 12 часов) и в день выбытия и(или) прибытия из командировки – второй водитель, у которого по графику выходной тоже находится за рулем, и на него выписан отдельный путевой лист». Вот поэтому я и спрашиваю – как мне рассчитываться с Баранковым.   Если никак – вернее средний по графику работы + командировочние за весь период, то встречный вопрос – в каких случаях мы рукодствуемся п.2.11 и 3.4 «Положения о рабочем времени… водителей…»А что касается разъездного характера труда для водителей – то в данном случае это к нам не относится. Основная их задача – перевозка работников предприятия по городу и по территории предприятия. Спасибо за ответ! Извините за настойчивость,  но уж так мне надоело отбиваться от «выламывания рук» водителями. 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | ||
| 
			
			 Эксперт HR-Лиги. Модератор 
			![]() Регистрация: 05.03.2009 
				Адрес: Украина 
				
				
					Сообщений: 20,554
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 14,953 
	
		
			
				Поблагодарили 20,444 раз(а) в 10,175 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 Цитата: 
	
 А Вы хорошо читали ссылку, котору я Вам дала? По-видимому - нет... ![]() "Днем вибуття у відрядження вважається день відправлення поїзда, літака, автобуса або іншого транспортного засобу з місця постійної роботи відрядженого працівника, а днем прибуття із відрядження — день прибуття транспортного засобу до місця постійної роботи відрядженого працівника. При відправленні транспортного засобу до 24-ї години включно днем вибуття у відрядження вважається поточна доба, а з 0-ї години і пізніше — наступна доба. Якщо станція, пристань, аеропорт розташовані за межами населеного пункту, де працює відряджений, у строк відрядження зараховується час, який потрібний для проїзду до станції, пристані, аеропорту. Аналогічно визначається день прибуття відрядженого працівника до місця постійної роботи." 
				__________________ 
		
		
		
		
	Сколько людей - столько и мнений.  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Участник HR-Лиги 
			
			
			
			Регистрация: 18.09.2010 
				
				
				
					Сообщений: 15
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 8 
	
		
			
				Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Спасибо за ответ. Здесь всё понятно и так выполняется.  
		
		
		
		
		
		
		
	И все-таки хотелось бы узнать ответ на вопрос в каких случаях мы рукодствуемся п.2.11 и 3.4 «Положения о рабочем времени… водителей…» 2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. Конкретна тривалість часу присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом при направленні в рейс двох водіїв, що зараховується в робочий час, установлюється власником за погодженням із профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою). 3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку. Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством. Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності). Что, в моём случае это не применяется?  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Эксперт HR-Лиги. Модератор 
			![]() Регистрация: 05.03.2009 
				Адрес: Украина 
				
				
					Сообщений: 20,554
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 14,953 
	
		
			
				Поблагодарили 20,444 раз(а) в 10,175 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			У Вас - командировка, и в Вашем случае применяется положение о командировке.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Сколько людей - столько и мнений.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
	 | 
| Этот пользователь сказал Спасибо Мотя за это полезное сообщение: |  Torri (24.09.2010)  | 
		
![]()  | 
	
	
		
| Метки | 
| Командировки | 
		
  | 
	
		
  |