![]() |
![]() СООБЩЕСТВО КАДРОВИКОВ И СПЕЦИАЛИСТОВ ПО УПРАВЛЕНИЮ ПЕРСОНАЛОМ
|
|
|
|
Кадровая документация Штатное расписание. Ведение личных дел. Документы о структуре компании. Номенклатура дел. Регистрация документов. Хранение документов. Передача дел в архив. Журналы, книги. Положения, инструкции. Справки, выписки, характеристики |
![]() |
|
Опции темы |
![]() |
#1 |
Новый участник HR-Лиги
Регистрация: 07.02.2017
Сообщений: 5
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Призначили відповідальним за складення номенклатури в бюджетній установі. Ознайомився з нормативною базою. Виникло дуже багато питань.
![]() Хто має змогу виділити частину свого часу та відповісти на ряд питань чи допомогти у її складенні консультацією буду неймовірно вдячний (фактично вже складена). Ну і зрозуміло, як мінімум, з мене кава та булочки за допомогу. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Эксперт HR-Лиги
![]() Регистрация: 06.10.2009
Сообщений: 10,046
Вы сказали Спасибо: 4,228
Поблагодарили 9,602 раз(а) в 5,558 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Новый участник HR-Лиги
Регистрация: 07.02.2017
Сообщений: 5
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Забагато питань
![]() Спробуємо по Вашому) Перша партія) 1. Зведена - окремий документ? окремих підрозділів - окремий? 2. Строки зберігання визначаються: наказ Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 наказ Міністерства юстиції України від 14.03.2013 № 430/5 Наказ, Перелік від 18.11.2013 № 2433/5 я вишукую там найбільш схожий за суттю документ і беру з тієї позиції строк зберігання? 3. Що таке Протокол експертної комісії установи (ЕК)? які вимоги до нього? 4. Що означає вимога до кількості примірників номенклатурних справ у підрозділі та установі відповідно? 5. Зведена номенклатура погоджується з архівом кожні 5 років? 6. наказ Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 передбачає перелік орієнтовних документів з якими установа має справу, на основі нього я повинен співвіднести всі документи типові для нашої діяльності з цим переліком і поставити статтю та строк зберігання? 7.В зведеній ном. відображені всі номенклатури кожного з підрозділів,а ном окремих підрозділів у окремому документі, тобто виходить дублювання і множення аркушів? Дякую ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||
Эксперт HR-Лиги
![]() Регистрация: 06.10.2009
Сообщений: 10,046
Вы сказали Спасибо: 4,228
Поблагодарили 9,602 раз(а) в 5,558 сообщениях
|
![]()
Зведена номенклатура - це окремий основний документ, який включає відомості про усі справи, що ведуться в установі, а номенклатури окремих підрозділів - це допоміжні робочі документи.
Цитата:
Цитата:
1. Назва документа. 2. Номер. 3. Назва колегіального органу із зазначенням харак*теру його роботи 4. Назва підприємства, організації. 5. Дата й місце проведення засідання 6. Кількісний склад учасників 7. Посади, прізвища й ініціали голови та членів комісії 8. Порядок денний 9. Текст. 10. Перелік додатків до протоколу із зазначенням кіль*кості сторінок. 11. Підписи голови і членів комісії Зразок можете подивитися тут (якщо самі гулом користуватися не вмієте ![]() Цитата:
На кожному підприємстві по різному. У вас повинна бути відомча інструкція з діловодства, затверджена відповідним міністерством чи органом влади, до сфери управління якого ви віднесені, і там ви знайдете відповідь на це питання. Цитата:
Цитата:
А номенклатур структурних підрозділів може і не бути - все залежить від структури підприємства |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Новый участник HR-Лиги
Регистрация: 07.02.2017
Сообщений: 5
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]() Цитата:
2. Як створювати резерв у номенклатурі? Просто залишити місце в кінці кожного з відділів? І при необхідності треба фіксувати те що ми розпочинаємо використовувати цей резерв? 3. Яка це організація в діяльності якої створюється документи НАФ? Дякую. Последний раз редактировалось over13; 09.02.2017 в 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Эксперт HR-Лиги
![]() Регистрация: 06.10.2009
Сообщений: 10,046
Вы сказали Спасибо: 4,228
Поблагодарили 9,602 раз(а) в 5,558 сообщениях
|
![]() Цитата:
Цитата:
Я ж разом з вами інструкцію у ценй момент не читаю ![]() Якщо мається на увазі резерв для заведення нових томів справи - то пропускається декілька рядків, щоб можна було згодом зробити запис про заведення чергового тому справи. А як зробите запис про дату заведення нового тому справи - це і зафіксує те, що ви розпочали використовувати цей резерв ![]() Читайте "Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів": Цитата:
|
|||
![]() |
![]() |
Этот пользователь сказал Спасибо Andry за это полезное сообщение: | over13 (16.02.2017) |
![]() |
#7 |
Новый участник HR-Лиги
Регистрация: 07.02.2017
Сообщений: 5
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Дякую!!
Підкажіть будь-ласка до яких статтей можна віднести такі справи як: - реалізація плану закупівель (розробка,здійснення) - листування з громадянами - взаємини зі ЗМІ та партнерами - меморандуми про співпрацю - графік виїзних пунктів прийому громадян |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Эксперт HR-Лиги
![]() Регистрация: 06.10.2009
Сообщений: 10,046
Вы сказали Спасибо: 4,228
Поблагодарили 9,602 раз(а) в 5,558 сообщениях
|
![]()
Не можу підказати, тому що я не знаю ні специфіки вашої діяльності, ні змісту згаданих документів. Ми до статей відносимо не назву справ, а зміст інформації, яка в них міститься. Тому що, наприклад, меморандум про співрацю може стосуватися як кадрових питань, так і питань наукових розробок чи питань матеріально-технічного забезпечення.
А якщо у вас є певні сумніви - звертайтеся до вашої експертної комісії і оформляйте це відповідним рішенням. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Новый участник HR-Лиги
Регистрация: 07.02.2017
Сообщений: 5
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Дякую! Я це розумію (про відповідність діяльності установи та статті), але взагалі деякі поняття з нашої діяльності в переліку не передбачені навіть близько, тому все таки прийдеться звертатися до архіву.
Вдалого Вам дня! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Эксперт HR-Лиги
![]() Регистрация: 06.10.2009
Сообщений: 10,046
Вы сказали Спасибо: 4,228
Поблагодарили 9,602 раз(а) в 5,558 сообщениях
|
![]()
Якщо ваша експертна комісія прийме рішення, що від завтра, образно кажучи, синє слід вважати зеленим і оформить це відповіідним рішенням - ніяких питань не буде.
|
![]() |
![]() |