СООБЩЕСТВО КАДРОВИКОВ И СПЕЦИАЛИСТОВ ПО УПРАВЛЕНИЮ ПЕРСОНАЛОМ
|
|
|
|
Приказы. Трудовые книжки Оформление приказов. Ведение, учет, хранение и выдача трудовых книжек. Дубликат и вкладыш. Изменения и исправления в трудовой книжке |
|
Опции темы |
25.04.2010, 16:28 | #1 |
Участник HR-Лиги
Регистрация: 09.10.2008
Сообщений: 59
Вы сказали Спасибо: 74
Поблагодарили 27 раз(а) в 8 сообщениях
|
Другий примірник чи копія наказу?
Доброго дня, шановні колеги!
До особової справи(держслужба) включаємо копію наказу чи просто 2 примірник?Підскажіть, будь ласка який варіант правильний??? 1.Друкуємо наказ в 3 примірниках:1-підписуємо у керівника, ознайомлюємо працівника (його підпис, дата)- це оригінал, зберігаємо в папці наказів, 2 примірник-на місці підпису керівника ставимо печатку, а внизу-підписує з розшифровкою посади та П.І.Б. кадровик-і вкладемо в особову справу,3-такий ж в бухгалтерію. 2 варіант.1-підписуємо у керівника, ознайомлюємо працівника (його підпис, дата)- це оригінал, зберігаємо в папці наказів, 2 - копія-пишемо в правому кутку слово-Копія, на місці підпису керівника печатка та пишемо"згідно з оригіналом" та завіряє підписом , П.І.Б. та посадою кадровик, 3- такий же в бухгалтерію. |
26.04.2010, 12:57 | #2 |
Активный участник HR-Лиги
Регистрация: 28.01.2008
Сообщений: 79
Вы сказали Спасибо: 11
Поблагодарили 15 раз(а) в 13 сообщениях
|
Наказ Головдержслужби України від 10.10.08 р. № 277 „Про поширення методичних рекомендацій щодо оформлення документів з окремих питань кадрової роботи” (Методичні рекомендації щодо оформлення документів з окремих питань кадрової роботи у сфері державної служби) :
"...Перші примірники, підписані керівником, накопичуються у справі за їх порядковими номерами відповідно до затвердженої номенклатури. Перший примірник розпорядження, наказу залишається у відділі кадрів, а другий передається до бухгалтерії. У структурні підрозділи копії чи примірники розпоряджень, наказів по особовому складу не передаються..." |
Этот пользователь сказал Спасибо Lesia за это полезное сообщение: | KLarisa (08.05.2010) |
26.04.2010, 13:47 | #3 |
Эксперт HR-Лиги
Регистрация: 28.12.2007
Адрес: г.Киев
Сообщений: 1,311
Вы сказали Спасибо: 173
Поблагодарили 1,245 раз(а) в 566 сообщениях
|
и еще к этому... а печать на приказе зачем ставить, насколько я помню печати ставятся только на исходящих документах за подписью руководителя. А в личное дело я подшиваю выписки из приказов...
|
Этот пользователь сказал Спасибо chsm07@mail.ru за это полезное сообщение: | KLarisa (08.05.2010) |
26.04.2010, 14:10 | #4 | ||
Эксперт HR-Лиги. Модератор
Регистрация: 19.07.2007
Адрес: Киев
Сообщений: 3,200
Вы сказали Спасибо: 2,630
Поблагодарили 2,677 раз(а) в 1,200 сообщениях
|
Цитата:
Не знаю, чи допускається таке правилами діловодства, хоча там печатки і пронумеровані. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 25 травня 1998 р. N 731 Київ Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади Цитата:
|
||
Этот пользователь сказал Спасибо Iren@ за это полезное сообщение: | KLarisa (08.05.2010) |
26.04.2010, 15:39 | #5 |
Эксперт HR-Лиги
Регистрация: 28.12.2007
Адрес: г.Киев
Сообщений: 1,311
Вы сказали Спасибо: 173
Поблагодарили 1,245 раз(а) в 566 сообщениях
|
Я також засвідчую печаткою цей перелік документів, але наказ по організації це внутрішній нормативно-розпорядчий акт,що діє в межах установи навіщо його засвідчувати печаткою ?
|
26.04.2010, 15:50 | #6 |
Эксперт HR-Лиги. Модератор
Регистрация: 19.07.2007
Адрес: Киев
Сообщений: 3,200
Вы сказали Спасибо: 2,630
Поблагодарили 2,677 раз(а) в 1,200 сообщениях
|
Я не наказ печаткою засвідчую, а ксерокопію.
А в розпорядженнях КМУ, наприклад написано (перед очіма лежить) Прем"єр-міністр України .....................М.Азаров підпису Азарова немає, але є відбиток печатки "№3 секретаріат КМУ, управління документального забезпечення". |
Этот пользователь сказал Спасибо Iren@ за это полезное сообщение: | KLarisa (08.05.2010) |