Висловлюю свою точку зору.
ФОП працює по спрощеній системі, діюче законодавство не вимагає від нього ведення стандарної кадрової документації ( ТК знаходиться у працівника, укладення ТД під "наглядом" ЦЗ, ТК оформити не може, ШР, наказів немає), податкова, ПФ, соцстрах також мінімальна кількість док-тів. З чим це пов"язано.
На мій погляд, для стандартного ведення цієї необхідної док-ції ФОП повинен бути висококваліфкованим управлінцем та знати всі нюанси або мати кваліфікований апарат для здійснення цієї діяльності.
Зачастую перше мають одиниці, друге - ФОП дозволити собі не в змозі.
Тому з метою максимального зменшення некваліфікованих дій ФОП, сфера його адміністративної діяльності обмежена на законодавчому рівні.
|