Показать сообщение отдельно
Старый 07.05.2010, 17:33   #12
chsm07@mail.ru
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для chsm07@mail.ru
 
Регистрация: 28.12.2007
Адрес: г.Киев
Сообщений: 1,311
Вы сказали Спасибо: 173
Поблагодарили 1,245 раз(а) в 566 сообщениях
По умолчанию

Висловлюю свою точку зору.
ФОП працює по спрощеній системі, діюче законодавство не вимагає від нього ведення стандарної кадрової документації ( ТК знаходиться у працівника, укладення ТД під "наглядом" ЦЗ, ТК оформити не може, ШР, наказів немає), податкова, ПФ, соцстрах також мінімальна кількість док-тів. З чим це пов"язано.
На мій погляд, для стандартного ведення цієї необхідної док-ції ФОП повинен бути висококваліфкованим управлінцем та знати всі нюанси або мати кваліфікований апарат для здійснення цієї діяльності.
Зачастую перше мають одиниці, друге - ФОП дозволити собі не в змозі.
Тому з метою максимального зменшення некваліфікованих дій ФОП, сфера його адміністративної діяльності обмежена на законодавчому рівні.
chsm07@mail.ru вне форума   Ответить с цитированием
Эти 2 пользователя(ей) сказали «Спасибо» chsm07@mail.ru за это полезное сообщение:
anatol_ua (07.05.2010), Tuchka (08.05.2010)