Показать сообщение отдельно
Старый 23.04.2010, 19:57   #13
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Элен Посмотреть сообщение
Коллеги!
генеральный сказал это все переделать под конечный результат всей компании. Я понимаю вцелом, что это правильно, но способ сбора данных, % соотношение в динамике продаж именно тренеров определить пока не могу. Может, у кого-то возникнут идеи по этим вопросам?
Упевнений на 100%, що генеральний сам не знає, що таке "конечный результат компании".
Але якщо поставив таке завдання, то може ви запитаєте його для прикладу, як робота бухгалтерії,, власне, ваша, ейчара, його як керівника може бути оцінена за тим самим параметром - "конечный результат компании"...

Щодо результативності роботи тренера (внутрішнього чи зовнішнього), то вона - результативність - виявляється тільки в процесі ефективного управління: адекватного ситуації стилю, та адекватного мотивації стимулювання тих, кого навчають тренери.

Я не бачу у вас інших варіантів, крім як 1) вигадати що-небудь, бо все одно знайдені вами схеми матимуть ту само природу, 2) чесно йому сказати про неможливість реалізувати такий підхід...

P.S. Пані та панове ейчари, ну невже ви вірите, що здатні створювати мотивацію для іншої людини? :-)
Думаю, в день психолога ви мені вибачите за цей крик душі і не битимете сильно...
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо bantser за это полезное сообщение:
Элен (17.05.2010)