А ваш новий бухгалтер закони читає?
В ЗУ "Про податок з доходів фізичних осіб" зазначено таке:
"6.3.2. Платник податку подає працедавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги (далі -заява про застосування пільги) за формою, визначеною центральним податковим органом.
Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання працедавцем заяви платника податку про застосування пільги. Пільгане застосовується до доходу, нарахованого до моменту отриманнятакої заяви..."
Тобто: не подав своєчасно зяву - не отримуєш пільгу. Крапка.
Це - по-перше.
А по-друге - податки - це справа бухгалтерії. Якщо ім потрібні якісь заяви від працівників, то нехай збирають самостійно (звичайно, якщо ви - не секретар бухгалтерії).
|