Цитата:
Сообщение от vsepro100
Уважаемые коллеги  , очень нужна ваша помощь.
Возможно, кто-то из вас владеет информацией об исследованиях по следующим вопросам
|
Спеціальних досліджень не проводила, але досвід свого відділу рекрутингу опишу
Цитата:
Сообщение от vsepro100
- % кандидатов / сотрудников, не планирующих свою карьеру;.
|
Залежить від рівня вакансії, на позиціях спеціаліста і нижче десь 95% ( хоча кожний другий на питання кар"єри каже, що хоче бути керівником). Проте вже серед працівників цей показник серйозно падає десь до 20-30% (при чому йдеться як про горизонтальну так і про вертикальну кар"єру). Але тут можлива специфіка нашої компанії.
Цитата:
Сообщение от vsepro100
- % кандидатов, не готовящихся к предстоящему собеседованию / не интересуются информацией о работодателе
|
99 %, виняток становлять топ-менеджери і маркетологи (але не всі). Часто знайомство з компанією обмежується лише "я про Вас чув", "Я користувався Вашим сервісом - хороший".
Цитата:
Сообщение от vsepro100
- % кандидатов, которые не умеют грамотно структурировать инф. в резюме (цели, хронометраж, адекватность поданой информации);
|
Таких зараз мало, десь 5-7 % від загального потоку і це як правило люди, що розсилають своє псевдо-резюме на усі вакансії підряд. Сайти по працевлаштуванню таки виконують свою просвітницьку місію + в інеті з"явилось чимало зразків резюме.
Цитата:
Сообщение от vsepro100
Орфографические и стилистические ошибки в резюме - тема не новая на форуме, но, хотел бы получить информацию в виде исследования и цифр - как это влияет на отбор кандидатов;
|
При підборі на більшість вакансій - 100 % відмова.
Цитата:
Сообщение от vsepro100
- % резюме, которые удаляются не прочитанными - основные причины?
|
Це скоріше виняток, ніж правило. Тобто десь 0.05 %. З основних-не вказана вакансія на яку претендує, не дотримані вимоги вакансії (наприклад, обов"язкове портфоліо), написаний на суржику супровідний лист.
Цитата:
Сообщение от vsepro100
- % кандидатов, не проходящих первичного телефонного собеседования - по каким причинам?
|
Знову ж специфіка вакансії. Наприклад, на оператора call-центру цей показник може коливатися до 80%. Головна причина - не відповідність базовим вимогам вакансії (дикція, вільна українська, російська мови, не студент, може працювати повний робочий день, знання ПК та ін). По решті вакансій це десь 5-10 %, як правило, кандидат неуважно читав вакансію (або й взагалі не читав, тільки виписав з/п і номер телефону)і також не відповідає базовим вимогам. Причиною відмови може бути також конфліктність кандидата, явна відсутність мотивації на дану роботу ( все равно, где работать, лишь бы деньги платили), суржик, відсутність ділової етики (варіанти звертання до рекрутера: милочка, солнышко, детка, анюточка); невміння будувати комунікацію по телефону (для менеджерів з продажу).
Думаю, колеги могли б чимало чого додати