Показать сообщение отдельно
Старый 30.10.2009, 01:05   #11
Svitanok
Участник HR-Лиги
 
Аватар для Svitanok
 
Регистрация: 10.10.2009
Адрес: Київ
Сообщений: 69
Вы сказали Спасибо: 18
Поблагодарили 48 раз(а) в 16 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от klilia Посмотреть сообщение
Может лучше застрелиться???
Якби я завжди, коли була в схожій ситуації стрілялася, то була б уже вся в дирочку.

Можу розповісти як робила я (тоді ще простий HR- менеджер). Якщо не помиляюся, то ми планували святкувати щось пов"язане з Днем Незалежності.
Отже, був орендований ресторан в українському стилі, затверджене меню виключно з укр. страв, погоджена музика, всім співробітникам повідомили, що вхід лише в вишиванках ну і т.д. Звісно, усі купили собі вишиванки, дехто, навіть, примудрився з театру запозичити весь костюм, жіноча половина колективу домовлялася про те у кого яким кольором буде вишита сорочка (не доведи небо, щоб у когось співпало:-D), які будуть віночки, стрічки, ну і пішло поїхало, я з великим задоволенням спостерігала за цим веселим вуликом...
І тут, за 5 днів до корпоративу, директор мені повідомляє, що я повинна поїхати забрати аванс з ресторану, бо все відміняється, так як...(вже не пам"ятаю причину, але як завжди щось неважливе ).
Зрозумівши, що рішення обговоренню не підлягає, я викликала до себе в кабінет неформального лідера (в кожному колективі такий є) і розповівши йому про ситуацію, що склалася, запропонувала перенести святкування до офісу. Всі погодилися.
Отже, було призначено 3 особи відповідальні за прикрашання офісу, які використали всю свою фантазію. В хід пішло все, починаючи від рушників, картин, стрічок, глечиків, гілок, соняшників, квітів до гарбузів і цибулі (навіть, важко уявити де вони це все дістали, в Києві, але було неймовірно гарно і тематично)), 2 осіб - за підбір веселої, укр. танцювальної музики, а от жінки і дівчата домовитись між собою, що кожна принесе з дому якусь укр. страву ( у нас на столі було все: від борщю з галушками і вареників (7 видів) до пиріжків та домашньої ковбаски).
Ну, і звісно, ж ми трішки склалися (думаю, всім зрозуміло на що саме). Я ж підготувала цікаві конкурси. Далі розповідати? Ми відмітили так, що навіть, зараз, коли вже минуло декілька років, згадуємо гопачок нашого фін. директора та вінок з цибулі на начальнику відділу зі збуту.

Отже, шановна колега, завжди є вихід. Не обов"язково гуляти в ресторані і наймати діджея, все можна організувати своїми силами, було б бажання колективу.
__________________
Не отметай опыт, - дворником станешь!
Svitanok вне форума   Ответить с цитированием