Показать сообщение отдельно
Старый 13.10.2009, 18:38   #31
Svitanok
Участник HR-Лиги
 
Аватар для Svitanok
 
Регистрация: 10.10.2009
Адрес: Київ
Сообщений: 69
Вы сказали Спасибо: 18
Поблагодарили 48 раз(а) в 16 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от vsepro100 Посмотреть сообщение
Проходил собеседование на должность в сфере обучения и развития персонала в одной компании и столкнулся, впервые, с не профессиональностью и полным отсутствием этики со стороны специалиста по подбору персонала этой компании.
Знаєте,у мене в минулому теж був такий досвід, щоправда, інші "приколи" "мочив" менеджер по персоналу. Все почалось з того, що вона вимагала прийти на зустріч вже з роздрукованим резюме (в принципі, допустимо), на моє запитання, а чи не може вона роздрукувати його сама з емейлу, у відповідь почула: "В нашей компании это не принято". Ну, думаю, може вони економлять на папері та на фарбі?
Добре, але коли ми зустрілися, я зрозуміла, що який рекрутер така і компанія. На співбесіді було двоє: вона і ще якась особа жіночої статі. Як тільки менеджер по персоналу поклала перед собою моє резюме, то одразу ж схрестила руки. Думаю, да, з невербаликою у неї важкувато. Витримавши 10 хв. запитання- відповідь (все в недопустимому для даного діалога тоні), вона поставила наступне запитання яке розставило все на свої місця: "Вам было всего 25 лет, а вы уже были Директором по персоналу? Мне вот 32 и то я еще не доросла. Интересно, как это вы добились такого повышения, наверное, через постель? Хи- хи" ......
Я багато разів проводила стресову співбесіду, теж іноді могла запитати щось провокаційне, але тут я зрозуміла, що цим тут і не пахне, просто переді мною не задоволена своїм життям особа.
У мене було 2 виходи: чемно попрощатися і вийти, а потім як і vsepro100 думати, чи не послати їм "приємного" листа в 2-х екземплярах (обов"язково і директору один), або поставити на місце зараз? Я вибрала останнє.
Спочатку пояснила, що директором у мене була жінка і через ліжко чогось досягти у мене не вийшло б, навіть якби я дуже захотіла цього, а по- друге, я 2 роки працювала менеджером по персоналу в даній компанії, з 200 збільшила до 500 персонал і лише потім стала HR-Директором і якщо вона теж цього хоче, то нехай спочатку навчиться вести співбесіду і дізнається, що таке штатний розклад (мені здалося, що вона не дуже розуміється на цьому).
Одним словом, я вийшла з її кабінету усміхнена, а вона залишилася сидіти червона як рак, при цьому її компаньйонка хіхікала коли я ставила на місце іі шефиню.
Можу додати, що вакансія ще 2 місяці була відкрита і мені щиро шкода людину яка буде працювати там.
Тому, vsepro100, я згодна з Вами, що хама треба ставити на місце, бо такі "спеціалісти" чорнять нашу професію і після їх роботи потім треба доводити, що ти не верблюд. HR - це обличчя компанії і, навіть, якщо я бачу, що кандидат не підходить, то роблю все можливе, щоб коли він вийшов від нас, то міг сказати: "Чудова компанія, гарний персонал, ще трішки піднаберуся досвіду і знову спробую".
__________________
Не отметай опыт, - дворником станешь!
Svitanok вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо Svitanok за это полезное сообщение:
Крис_тина (22.02.2012)