Показать сообщение отдельно
Старый 24.09.2009, 15:07   #14
Takeprofit
Активный участник HR-Лиги
 
Регистрация: 20.03.2009
Сообщений: 79
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 11 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Iren@ Посмотреть сообщение
Так, внесення такого запису Інструкцією про порядок ведення ТК не передбачено.
Декілька років тому під час роботи начальником відділу кадрів я певний час виконувала обов’язки начальника 1-го відділу.
А мені дуже треба було, і я вписала. Ніхто не постраждав. :-D
Нашел инфу!

Обязанности возложены согласно ст.105 КЗоТ:
"Працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.

А в пункте 2.14 Инструкции о порядке ведения ТК сказано так:
"Робота за сумісництвом, яка оформлена в установленому порядку, в трудовій книжці зазначається окремим рядком. Запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом."

Итак, работник сам решает, надо оно ему или нет
Takeprofit вне форума   Ответить с цитированием