Цитата:
Сообщение от Ninna@ukr.net
Добрый день,
И в связи с этим, уважаемые коллеги, хотела бы расспросить о Вашем мнении / опыте, каким именно образом реализуется план развития перечисленных выше компетенций (умение коммуницировать, умение работать в команде, ориентированность на результат)?
Какие конкретные пути развития этих компетенций Вы предлагаете Вашим сотрудникам чаще всего? Ведь просто прописать в плане развития - развивай навыки коммуникации и не дать путей развития - не верно.
|
По - перше, після кожної оцінки ми проводимо індивідуальні бесіди зі співробітником,де обговорюємо результати оцінки (сильні сторони, зони розвитку) і яким чином її можна покращити. Одна із задач людини, що веде обговорення, показати, як розвиток компетенції вплине на результати роботи, а відповідно і на з\п. Адже, як уже зазначили наші колеги, якщо сам співробітник не зацікавлений, то всі зусилля будуть намарні. Хоча, як показує практика в моїй компанії, дуже рідко хто не зацікавлений у власному розвитку

.
По-друге, щодо шляху реалізації, то тут передбачається як самопідготовка так і використання ресурсів компанії ( у нас два внутрішні тренери (один з яких ще й коуч), а також чудові керівники підрозділів, які можуть бути наставниками в тих чи інших питаннях). Але усе це відбувається при обов’язковому контролі (або HR, або керівника, або тренера) з використанням такого інструменту як ОСВК ( зворотній зв"язок високої якості).
Хоча, на мою думку, приведені вами компетенції досить важкувато піддаються коригуванню. Так, наприклад, орієнтація на результат, якщо у людини яскраво виражена рефлексія (процесність), можлива за умови використання таких технологій як SMART, а також прагматичному аналізу робочих ситуації (такий собі самокоучинг). Але та сама процесність відразу нікуди не дінеться, просто буде компенсуватися більш прагматичним підходом.