Цитата:
Сообщение от Eowinn
Eowinn[/b], вы вважаєте, що атмосфера в колективв не позначається на якості роботи?
|
Однозначно отражается. Но так как отдел молодой (работают ребята вместе 1-2 мес), то на эффективности атмосфера не успела еще отразится. Но уже вполне очевидно, что легла она не совсем в здоровое русло[/quote]
Можливо, зараз іде т.з. етап бурління у формуванні колективу - стадія
диференціації.
Якщо так, то це нормальний процес, коли після формального знайомства
- завершення взаємного вивчення;
- люди зближуються у відповідності з їхніми інтересами, складом характеру;
- утворюються малі групи всередині колективу, деякі з них, до речі, можуть бути і деструктивними, - треба відстежувати...
Характерна поява конфліктів і конфронтації між членами групи. Якщо розбіжності між учасниками надто великі або переходять з конфліктів щодо справи на особистісні конфлікти, то окремі люди можуть залишити колектив. Якщо ж розбіжності незначні або керівництво уміло перенаправляє енергію конфліктів у конструктивне русло, то працівники або пристосовуються або відкрито обговорюють проблеми.
Важлива роль на цій стадії належить саме керівництву, про що вже писали. Власне, менеджери повинні знати про все це - це ази управлінської науки...
Щось схоже у вас?