Показать сообщение отдельно
Старый 30.07.2009, 14:23   #22
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Eowinn Посмотреть сообщение
Благодарю за совет
Якщо робитимете власними силами, то зважайте на можливий опір групи, якщо ви є її членом або старшим за посадою. Бо в проблемі якщо є проблема згуртованості, то це вже може говорити про напругу щодо менеджменту, про невисокий рівень довіри в колективі, можливо, навіть особистісні конфлікти - недаремно ви звернули увагу на цю проблему...

Але є й можете спробувати метод сінемалогії - це досить м'яка форма роботи з групою, викликає невеликий супротив, якщо грамотно підібрати фільм (ви самі знаєте свій колектив і відберете відповідно). Дивитеся групою і проводите обговорення. Можливо, на перший раз не буде великого ефекту, але якщо проводити регулярно, принаймні, для початку раз на два тижні і не за рахунок особистого часу працівників, то поступово робота піде. Для початку підійшло б щось веселі е повчальне, наприклад, "Управління гнівом" або подібне.

Щодо літератури, то є непогана книжечка Ирина Шакирова "Тренинги для персонала" (Речь, СПб, 2008). Там друга частина присвячена тренінгу взаємодії з клієнтом. Можна провести за запропонованою схемою. Хай працюють так як би вони мали справу з клієнтом (внутрішнім чи зовнішнім), але в кінцевому підсумку робота спрацює і на колектив... Зрештою, будь-яка групова робота, де є групова дискусія, може сприяти формуванню партнерських стосунків.
Думаю, вам також допомогли б розробка Е. Сидоренко "Тренинг влияния и противостояния влиянию". Не знаю як щодо самого тренінгу, але її викладки допоможуть вам зорінтуватися...


До речі, скільки чоловік у колективі?
bantser вне форума   Ответить с цитированием