| 
			
			 Эксперт HR-Лиги 
			
			
			
				
			
			
				 
				Регистрация: 19.07.2006 
				Адрес: Київ 
				
				
					Сообщений: 1,418
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 252 
	
		
			
				Поблагодарили 1,091 раз(а) в 487 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
				     
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			Те, що у нас називають "офіс-менеджер", то це є гібрид секретаря із завгоспом, а "менеджер з адміністративної діяльності" - то це дещо інше. 
	Цитата: 
	
	
		
			
				Кваліфікаційна характеристика з Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (затверджений наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336) 
 
Завдання та обов'язки. - Здійснює керівництво діяльністю адміністративної служби підприємства, установи, організації та несе персональну відповідальність перед керівництвом за виконання покладених на нього обов'язків.
 
- Очолює та організовує роботу щодо забезпечення діяльності підприємства внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками.
 
- Формує інформаційно-комунікативну інфраструктуру підприємства, установи, організації.
 
- Розподіляє обов'язки між структурними підрозділами служби чи її працівниками, спрямовує, координує та контролює їх роботу.
 
- Подає пропозиції керівництву щодо структури адміністративної служби.
 
- Вживає заходів щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу.
 
- Організовує, регулює та контролює проведення інформаційно-аналітичної роботи підприємства, установи, організації.
 
- Розробляє аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань, що стосуються діяльності підприємства, установи, організації в межах своєї компетенції.
 
- Готує аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, звіти на основі аналізу показників розвитку підприємства, установи, організації або підпорядкованого структурного підрозділу.
 
- Разом з керівниками структурних підрозділів бере участь у розробленні перспективних та поточних планів відповідно до загальної стратегії розвитку підприємства, установи, організації.
 
- Проводить моніторинг ефективності обраної стратегії, на основі якого розробляє рекомендації щодо перспектив розвитку підприємства, установи, організації та їх структурних підрозділів.
 
- Бере участь у формуванні заходів щодо визначення корпоративної стратегії підприємства, установи, організації та в межах наданих йому повноважень контролює її виконання.
 
- У межах делегованих повноважень контролює стан організаційно-розпорядчої діяльності в організації та структурних підрозділах.
 
- Бере участь в організації комплексу заходів щодо забезпечення захисту персоналу.
 
- Бере участь у формуванні кадрової політики підприємства, установи, організації та контролює дієздатність персоналу.
 
- Разом з керівниками структурних підрозділів розробляє посадові інструкції і правила внутрішнього трудового розпорядку, вживає заходів щодо забезпечення відповідних умов праці на робочих місцях.
 
- Забезпечує укладання і виконання колективного договору.
 
- Забезпечує роботу з ведення діловодства в організації.
 
- Разом з керівниками інших структурних підрозділів розробляє та організовує роботу з упровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів ділових документів.
 
- У межах своєї компетенції або за дорученням керівника представляє підприємство, установу, організацію в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової інформації, здійснює зв'язки з керівниками органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, із фізичними особами, а також у взаємовідносинах із зарубіжними партнерами.
 
- У межах своїх повноважень видає розпорядження й доручення, які є обов'язковими для виконання всіма працівниками, підписує та візує документи.
 
- Очолює та організовує роботу з підготовки й проведення заходів за участю керівництва. [
 
 Повинен знати: - законодавчі та нормативно-правові акти;
 
- систему й організацію діловодства та ведення архівної справи;
 
- систему організації контролю за виконанням документів;
 
- систему роботи з персоналом;
 
- управлінські технології;
 
- перспективи технічного, економічного й соціального розвитку галузі;
 
- профіль, спеціалізацію та особливості структури підприємства, установи, організації;
 
- ділову українську мову;
 
- правила ділового етикету та спілкування;
 
- основи адміністративного, стратегічного, проектного та кадрового менеджменту, зв'язків з громадськістю, соціальної психології, педагогіки, соціології та економіки праці, трудового законодавства;
 
- інструментальні засоби сучасного офісу (інформаційні технології та засоби оргтехніки);
 
- правила й розпорядок захисту персоналу та об'єктів господарювання;
 
- правила та норми охорони праці, пожежної безпеки та виробничої санітарії. [
 
 Кваліфікаційні вимоги.  
Повна вища освіта напряму підготовки "Адміністративний менеджмент" (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи або повна вища освіта (магістр, спеціаліст), стаж роботи за фахом - не менше 2 років та післядипломна освіта за напрямом "Адміністративний менеджмент
			
		 | 
	 
	 
 
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 |