Розподіл обов'язків між керівниками (як і між всіма працівниками) та тимчасове виконання обов'язків на період відсутності когось з працівників - це сфера загального управління підприємством. Ці положення регламетуються Статутом (Положенням) підприємства та посадовими інструкціями. Якщо у вказаних документах ці питання не знайшли відображення, то питання виконання обов'язків керівника його заступником можне врегулювати загальним наказом. Це - у випадку "взагалі", тобто - на всі випадки відсутності. У разі, коли виникає ситуація, неможливості такого заміщення (наприклад, одночасна хвороба), то разово керівник може покласти виконання своїх обов'язків на іншу особу. Це робиться в тому ж наказі (другим пунктом), в якому директор пояснює свою відсутність: у разі відрядження - в загальному наказі, а у разі відпустки - в кадровому наказі.
Зміни в штатному розкладі вносяться загальникми наказами, а рух працівників, викликаний цими змінами (переврд, встановлення нових окладів) - кдровими наказами.
Цитата:
Я ще не знаю куди віднести ... накази, що стосуються стажування та навчання персоналу.
|
Поясніть, які саме накази ви маєте на увазі (зміст)?