Показать сообщение отдельно
Старый 23.04.2007, 13:48   #6
esar
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для esar
 
Регистрация: 19.07.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,418
Вы сказали Спасибо: 252
Поблагодарили 1,091 раз(а) в 487 сообщениях
По умолчанию

Розподіл обов'язків між керівниками (як і між всіма працівниками) та тимчасове виконання обов'язків на період відсутності когось з працівників - це сфера загального управління підприємством. Ці положення регламетуються Статутом (Положенням) підприємства та посадовими інструкціями. Якщо у вказаних документах ці питання не знайшли відображення, то питання виконання обов'язків керівника його заступником можне врегулювати загальним наказом. Це - у випадку "взагалі", тобто - на всі випадки відсутності. У разі, коли виникає ситуація, неможливості такого заміщення (наприклад, одночасна хвороба), то разово керівник може покласти виконання своїх обов'язків на іншу особу. Це робиться в тому ж наказі (другим пунктом), в якому директор пояснює свою відсутність: у разі відрядження - в загальному наказі, а у разі відпустки - в кадровому наказі.

Зміни в штатному розкладі вносяться загальникми наказами, а рух працівників, викликаний цими змінами (переврд, встановлення нових окладів) - кдровими наказами.

Цитата:
Я ще не знаю куди віднести ... накази, що стосуються стажування та навчання персоналу.
Поясніть, які саме накази ви маєте на увазі (зміст)?
esar вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо esar за это полезное сообщение:
Люля (04.11.2011)