Показать сообщение отдельно
Старый 26.03.2009, 16:30   #13
esar
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для esar
 
Регистрация: 19.07.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,418
Вы сказали Спасибо: 252
Поблагодарили 1,091 раз(а) в 487 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Melissa3 Посмотреть сообщение
Я совсем запуталась.....то,что нужно утвердить долж.инструкцию и ввести в штатное новую единицу я прекрасно понимаю. Но почему нельзя добавить доп.обязанности если у меня есть мед.образование и соответствующий сертификат и штамп, дающий право на этот самый осмотр? В голове каша...
Давайте спробуємо кашу в вашій голові розібрати по зернятках.

Тут можливі 2 варіанти.

1. Покласти на вас додаткові обов'язки у зв'зку із змінами в організації виробництва.
Тобто, необхідно за 2 місяці до цього самого покладення попередити вас про зміни істотних умов праці, отримати вашу згоду, внести зміни в вашу посадову інструкцію.
Проблему оплати за ці додаткові обов'язки можна вирішити, на мою думку, тільки через встановлення вам окладу в більшому розмірі (не думаю, що в вашому колдоговорі є положення про встановлення надбавки за виконання роботи з перед(пясля)рейсових медичних оглядів).

2. Оформити суміщення або сумісництво (визначитися, що є доцільнішим у ваших умовах). Для цього необхідно ввести додаткову посаду в штатний розклад (наприклад, сестри медичної транспортного відділу) і розробити посадову інструкцію для цієї посади. Після цього ви пишите заяву, отримуєте резолюцію керівника і видаєте наказ. Оплата - в залежності від того, як ви оформитеся: якщо за суміщенням, то доплата в розмірі певного відсотка від посадового окладу сестри медичної, якщо ж за сумісництвом - оплата праці пропорційно відпрацьованому часу.
esar вне форума   Ответить с цитированием