Заслуженный участник HR-Лиги
Регистрация: 18.04.2006
Адрес: Украина. Лемберг
Сообщений: 435
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 48 раз(а) в 25 сообщениях
|
Укр. вариант
ПРАВИЛА
ПРОФЕСІЙНОЇ ПОВЕДІНКИ Й СТИЛЮ ОДЯГУ
Шановні колеги!
Робота нашої Компанії безпосередньо залежить від кількості клієнтів. Тому, для підтримання загального іміджу нашої організації, всім співробітникам рекомендується дотримуватись норм службової, професійної етики, правила ділового поведінки й стандартів офісного зовнішнього вигляду.
Співробітники є уособленням Компанії для клієнтів, тому від іміджу кожного конкретного працівника, його поведінки на робочому місці й роботи з клієнтами залежить імідж фірми, її комерційний успіх.
Ці Правила поширюються, як на співробітників Компанії, так і на співробітників інших (сторонніх) організацій, розташованих на території Компанії.
Професійна поведінка
Працівники повинні керуватися найвищими нормами ділового спілкування в процесі своєї трудової діяльності:
• підтримувати ділову репутацію та імідж Компанії в ділових колах;
• при взаєминах із працівниками інших підприємств і організацій, державних структур, а, особливо, з клієнтами Компанії, діяти чесно, етично й справедливо, проявляти коректність, уважність, толерантність.
Обслуговування клієнтів - найважливіше завдання Компанії, тому співробітники повинні забезпечити будь-якого клієнта найкращим сервісом. В умовах жорсткої конкуренції клієнт може перейти до конкурента через неякісне обслуговування. Наше головне завдання - не тільки залучити клієнта, але й створити всі умови для довгострокового співробітництва з ним. Шанобливе відношення до клієнта, створення найбільш сприятливих умов для нього - є запорукою тривалих партнерських відносин.
За затримки в обслуговуванні клієнтів, а також за неякісне або недостатньо професійне обслуговування відповідальність несе безпосередній керівник підрозділу, що обслуговув клієнта.
Дотримання правил пожежної безпеки
Паління на території Компанії припустимо тільки в відведених і обладнаних місцях.
Для працівників - на сходових клітках, між поверхами, в місцях розташування попільничок.
Безпосередній керівник підрозділу несе персональну відповідальність за дотримання даних вимог і вимог пожежної, санітарної, технічної безпеки, збереження меблів, устаткування й технічних засобів у приміщенні.
Загальні правила внутрішнього розпорядку
Співробітники Компанії повинні:
- дбайливо ставитися до майна Компанії, вживати заходів по запобіганню шкоди, що може бути заподіяний Компанії;
- ефективно й тільки в робочих цілях використовувати персональні комп'ютери, оргтехніку та інше устаткування;
- прагнути до скорочення витрат на міжміські телефонні переговори, широко використовуючи можливості електронної пошти;
- ощадливо та раціонально витрачати матеріали й електроенергію, інші матеріальні ресурси;
- підтримувати чистоту й порядок на своєму робочому місці, у службових і інших приміщеннях.
Робочий день починається з 9-00. Час прибуття для всіх співробітників Компанії за 15 хвилин до початку робочого дня для приведення свого зовнішнього вигляду й робочого місця в належний стан.
Закінчення робочого дня в 18-00 для всіх співробітників Компанії. Всім співробітникам забороняється залишати робоче місце до закінчення робочого дня.
У випадку додаткового узгодження графіка роботи з керівником структурного підрозділу в кожному конкретному випадку графік роботи може бути встановлений індивідуально, якщо це не позначається на трудовій діяльності працівників Компанії.
Стиль спілкування співробітників по телефону
Враження клієнта про Компанію складається з першої телефонної розмови, тому кожний співробітник зобов'язаний вміти грамотно спілкуватися по телефону.
Неприпустиме ігнорування телефонних дзвінків: відповідь повинна надаватися не пізніше третього сигналу дзвінка. Відповідаючи на телефонний дзвінок, необхідно ввічливо привітатися, вимовити назву Компанії й представитися, указавши своє ім'я й посаду. Телефонні переговори повинні вестися голосним чітким голосом, мова повинна бути виразною, інтонація доброзичливою.
У випадку, якщо співробітник, в якого дзвонить телефон, обслуговує присутнього клієнта, на телефонний дзвінок повинен відповісти хтось із колег, або, вибачившись перед присутнім клієнтом, співробітник Компанії відповідає на телефонний дзвінок і попросивши залишатися співрозмовника на лінії, закінчує розмову із клієнтом. Телефонний дзвінок не повинен бути залишений без уваги.
При внутрішньому переведенні дзвінків на підрозділ, повторне згадування назви Компанії не потрібно. Співробітник підрозділу, відповідаючи на телефонний дзвінок, чемно представляється, указуючи найменування підрозділу й своє ім'я.
Стиль спілкування співробітників між собою
З метою створення здорового робочого клімату й відкритого й своєчасного спілкування кожний працівник Компанії, не залежно від займаної посади, зобов'язаний поважати особисту гідність й не дозволяти собі яскравої емоційної оцінки дій інших.
Керівництво Компанії підтримує політику відкритих дверей для своїх співробітників. Це означає, що безпосередній керівник зобов'язаний вислухати свого підлеглого й відреагувати відповідним чином.
Якщо безпосередній керівник не бажає або не може вислухати свого підлеглого, то останній може звернутися в Службу персоналу.
Робота в команді й зусилля всіх співробітників є передумовою досягнення успіху. Компанія вітає доброзичливі взаємини співробітників і з усіх сил бажає збереження сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі. Всі розбіжності співробітників вирішуються їхнім безпосереднім керівником або в співробітництві із працівниками Служби персоналу.
Неприпустимо залучати третіх осіб у будь-який внутрішній конфлікт.
Керівництво Компанії заохочує звернення співробітників з ідеями, відгуками та будь-якими пропозиціями й проблемами.
У присутності клієнтів Компанії звертання до вищого керівника по імені неприпустимо. Фамільярне відношення між працівниками Компанії в присутності третіх осіб не допускається, як і відкривання дверей без стуку, входження в кабінет без дозволу й перебивання розмови інших співробітників між собою або із клієнтом.
Керівництво Компанії сподівається на дотримання правил ділового етикету всіма працівниками.
Стиль одягу й зовнішній вигляд
Співробітника повинен мати представницький вигляд.
Співробітники повинні виглядати охайно: одяг - чистий та відпрасований, взуття - начищене, зачіска - акуратна. У зимовий період обов'язкове змінне взуття. Чоловіки повинні бути чисто виголені. Не бажане використання вечірньої парфумерії (з різким запахом), яскравої косметики й екстравагантних зачісок (для жінок).
Категорично не припустима поява на робочому місці зі слідами алкогольного сп'яніння.
Стиль одягу, що рекомендується - діловий, що має на увазі (включає в себе):
• для чоловіків
Діловий костюм. Можливий комбінований костюм (наприклад, чорний піджак - сірі штани, штани із сорочкою без піджака). Сорочка з довгим (у зимовий період) або коротким (у літній період) рукавом Обов'язкова наявність краватки.
Для співробітників ІT- відділу, водіїв, кур'єрів можливі штани із джемпером.
• для жінок
Бажаний діловий костюм (брючний або спідничний). Можливо, також комбінувати спідницю або штани із блузкою без піджака, джемпером або светром (не товстим). У літню пору бажані колготи.
Не рекомендується носити:
• для чоловіків
- будь-який одяг із джинсової тканини;
- костюми й взуття яскравих кольорів, та візерунків;
- спортивний одяг і взуття;
- трикотажні майки, джемпери, светри й "гольфи" без піджаків;
- носки яскравих кольорів.
• для жінок
- спортивний одяг і взуття;
- сандалії, взуття з висотою каблука понад 7 див.;
- одяг із прозорого матеріалу;
- трикотажні майки;
- будь-який одяг із джинсової тканини, шкіряний одяг, що обтягає;
- штани або спідниці "на стегнах";
- короткі блузки або джемпери, що залишають відкритої смужку живота;
- короткі спідниці (більш ніж на 10 см вище коліна);
- сильно декольтовані блузки й джемпери;
- колготи з малюнком, у сіточку;
- одяг вечірнього стилю, а також екстравагантний, претензійний одяг;
- велика кількість прикрас.
У суботу допускається вільний стиль одягу, тобто із джинсової тканини.
Співробітники не повинні приводити себе до ладу безпосередньо в офісі: зачісуватися, використовувати парфумерні чи косметичні засоби, чистити взуття й одяг та ін.
Будь-які правила, щодо зовнішнього вигляду співробітників діють для всіх без винятку, протягом усього робочого часу (тобто поки Компанія відкрита й у ній хтось є) у робочі дні. Якщо співробітник, перебуваючи у відпустці, відвідав Компанію, він не зобов'язаний дотримувати цих правил.
У випадку невідповідності зовнішнього вигляду співробітника дійсним правилам він може бути відправлений додому, час його відсутності Компанією оплачено не буде.
За дотриманням правил повинен стежити керівник відділу. Також керівник іншого відділу або хто-небудь із вищого керівництва вправі зробити зауваження співробітникові про неприпустимість порушення.
З повагою, Адміністрація
ПОГОДЖЕНО:
_______________
ЛИСТ ОЗНАЙОМЛЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ ІЗ ПРАВИЛАМИ
ПРОФЕСІЙНОГО ПОВОДЖЕННЯ Й СТИЛЮ ОДЯГУ
Дата ознайомлення Займана посада Підпис П.І.Б
¬¬¬
(табличка, значится, была тут)
__________________
Держитесь, я возвращаюсь)))
|