Показать сообщение отдельно
Старый 15.03.2007, 10:19   #12
esar
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для esar
 
Регистрация: 19.07.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,418
Вы сказали Спасибо: 252
Поблагодарили 1,091 раз(а) в 487 сообщениях
По умолчанию Re: внештатник

Цитата:
Еще неплохой вариант аутстаффинг, но аутсорсинговые компании не хотять выводить за штат водителя, другие профессии- пожалуйста
Не хочуть виводити за штат водіїв тому, що з ними (водіями) не все так просто:

1) за водієм треба наказом акріпити автомобіль; автомобіль треба передати водію по акту. Якщо автомобіль належить фірмі, а водій на фірмі не працює, то на якій підставі це все робити?

2) компанія-власник автомобіля виписує шляховий лист для автомобіля на кожен день. В шляховий лист вписується прізвище водія. Якщо водій не працює на фірмі, на якій підставі це можна зробити?

3) перед кожним рейсом повинен проводитись передрейсовий техогляд автомобіля і медичний огляд водія з обов'язковими відмітками в шляховому листі. Якщо автомобіль належить одній фірмі, а водій формально уклав трудовий договір з іншою - то яким чином це все робити і хто врешті-решт буде нести відповідальність за безпеку руху?

І це тільки деякі проблеми.

В вашому випадку можно порадити тільке одне: знайдіть фірму, яка надає автопослуги легковими автомобілями і укладіть з ними договір на обслуговування. Але це - недешеве задоволення.
esar вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо esar за это полезное сообщение:
Iren@ (12.08.2010)