Цитата:
Сообщение от ipoberezhnaya
"та інші документи, які містять відомості про періоди роботи". Согласно Вашей логике, имея все вышеперечисленные документы, можно не выписывать дубликат. Не знаю, может и можно. Стаж работник точно не потеряет. А заверенная копия утерянной трудовой книжки является документом, "що містить відомості про періоди роботи", не так ли?
|
1. Так, маючи всі вищеперлічені документи, можна не оформлювати дублікат - і пенсію вам призначать!
2. Завірена копія трудової книжки є КОПІЄЮ документа, що підтверджує стаж (але тільки за наявності ОРИГІНАЛУ).
Якщо ви будете оформлювати дублікат на підставі завіреної (ким?) копії трудової книжки, то які документи ви будете вписувати в графу 4 "На підставі чого внесено запис (документ, його дата і номер)"? Будете писати "Ксерокопія без дати і без номера"?
І я не випадково запитала: ким завірена копія? Нотаріусом? Чи представником якогось підприємства? Справа в тому, що підприємство може завіряти копії особистих документів працівників тільки для внутрішнього використання, або для разового подання в сторонні організації і тільки в той час, коли ця особа працює на даному підприємстві (на копії обов'язково проставляється дата її видачі).