ЗНАЙШЛА.
Правильно?
Згідно вимог інструкцій, затверджених Кабінетом Міністрів України, всі накази оформляються на аркуші паперу форматом А-4 і повинні мати обов'язкові реквізити:
повне найменування підприємства, установи, організації, фірми (без умовних позначок чи букв);
-назва виду документа - наказ;
-дата складання, підписання - 10 грудня 2003 р.;
-місце складання чи видання - м.Київ;
-номер - до номера через тире доповнюється індекс "К" або "ОС";
-заголовок до тексту;
-текст - на кожного працівника окремо;
-підстава;
-підпис керівника;
-на зворотній стороні гриф - "Погоджено", "Ознайомлені".
Накази готуються на підставі розпорядження керівника підприємства,
установи, організації, заяв працівників, рішень, конкурсної комісії, рішень кваліфікаційних і атестаційних комісій тощо.
Проект наказу готують працівники кадрової служби, погоджують з відповідними посадовими особами, коло яких встановлює керівник підприємства, установи, організації.
Накази по особовому складу (по кадрах), за винятком окремих видів, мають лише розпорядчу частину, починати яку рекомендується з прізвища, імені та по батькові працівника.
На наступному рядку і далі - посада, вчена ступінь, звання, спеціальність, розряд, категорія, класність, найменування структурного підрозділу, дія, що оголошується наказом. Все це пишеться повністю, розряди, класність, категорії прописом і без ніяких скорочень та умовностей.
Після тексту розпорядчої частини зазначаються підстави підготовки наказу.
Після підписання наказу керівником наказ реєструється в журналі реєстрації наказів, що має такі реквізити:
-дата видання наказу;
-номер наказу;
-вид наказу;
-короткий зміст;
-кому надіслано чи оголошено.
Журнал реєстрації наказів повинен бути прошнурований, пронумерований і скріплений печаткою і підписом керівника.
|