ЗНАЙШЛА.  
Правильно? 
Згідно вимог інструкцій, затверджених Кабінетом Міністрів України, всі накази оформляються на аркуші паперу форматом А-4 і повинні мати обов'язкові реквізити: 
повне найменування підприємства, установи, організації, фірми (без умовних позначок чи букв); 
-назва виду документа - наказ; 
-дата складання, підписання - 10 грудня 2003 р.; 
-місце складання чи видання - м.Київ; 
-номер - до номера через тире доповнюється індекс "К" або "ОС"; 
-заголовок до тексту; 
-текст - на кожного працівника окремо; 
-підстава; 
-підпис керівника; 
-на зворотній стороні гриф - "Погоджено", "Ознайомлені". 
Накази готуються на підставі розпорядження керівника підприємства, 
установи, організації, заяв працівників, рішень, конкурсної комісії, рішень кваліфікаційних і атестаційних комісій тощо. 
Проект наказу готують працівники кадрової служби, погоджують з відповідними посадовими особами, коло яких встановлює керівник підприємства, установи, організації. 
Накази по особовому складу (по кадрах), за винятком окремих видів, мають лише розпорядчу частину, починати яку рекомендується з прізвища, імені та по батькові працівника. 
На наступному рядку і далі - посада, вчена ступінь, звання, спеціальність, розряд, категорія, класність, найменування структурного підрозділу, дія, що оголошується наказом. Все це пишеться повністю, розряди, класність, категорії прописом і без ніяких скорочень та умовностей. 
Після тексту розпорядчої частини зазначаються підстави підготовки наказу. 
Після підписання наказу керівником наказ реєструється в журналі реєстрації наказів, що має такі реквізити: 
-дата видання наказу; 
-номер наказу; 
-вид наказу; 
-короткий зміст; 
-кому надіслано чи оголошено. 
Журнал реєстрації наказів повинен бути прошнурований, пронумерований і скріплений печаткою і підписом керівника.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 |