Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  Nata_Sha
					 
				 
				Я дума, що може можна видати наказ і в цьому наказі прописати, що у зв'язку зі зміною організаційно-правової форми (зі спілки споживчих товариств на ТОВ) усі попередні документі - контракти, ПВТР, кол.договір, посадові інструкції і т.п. продовжують діяти... 
			
		 | 
	
	
 Так, мені здається, що це доречно, якщо по суті нічого не міняється. Але! Все ж таки потрібна думка юридичної служби
	Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  Nata_Sha
					 
				 
				А що зі зміною назви посад з "Голови правління" на "Директор"? Просто прописати у тр.книжці і особовій картці, що назву посади змінено на підставі нового штатного розпису у зв'язку зі зміною організаційно-правової форми? 
			
		 | 
	
	
 По-перше, внести запис про зміну організаційно-правової форми (в моєму випадку був штамп

). По-друге, мені щось не подобається в цій ситуації формулювання "зміна назви посади". Бо це інша посада, інша структура... Я би все ж таки зробила переведення

А як ця зміна відобразилась в установчих документах Товариства? Це ж потрібний протокол зборів засновників. Тут ну ніяк без юристів. Ви спілкуєтесь з ними?)