Мне все равно не совсем понятна логика хранения/нехранения трудовых книжек. В КЗоТе написано:
Цитата:
Стаття 48. Облік трудової діяльності працівника
...
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
|
У Кабмина есть действующее Постановление:
Цитата:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 квітня 1993 р. № 301
Київ
Про трудові книжки працівників
...
2. При влаштуванні на роботу працівники зобов'язані подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку.
Без трудової книжки приймаються на роботу тільки ті особи, які працевлаштовуються вперше.
3. Трудові книжки зберігаються на підприємствах, в установах і організаціях, у представництвах іноземних суб’єктів господарювання, а при звільненні працівника трудова книжка видається йому під розписку в журналі обліку.
...
4. Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації, представництва іноземного суб’єкта господарювання.
За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках іншу відповідальність.
|
Насколько законно не принимать на хранение трудовые книжки работников, если этим мы нарушаем требования Постановления КМУ, а следовательно, и требование части 4 статьи 48 КЗоТа?