Показать сообщение отдельно
Старый 09.02.2017, 17:35   #6
Andry
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для Andry
 
Регистрация: 06.10.2009
Сообщений: 10,046
Вы сказали Спасибо: 4,228
Поблагодарили 9,602 раз(а) в 5,558 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от over13 Посмотреть сообщение
1.Тобто потрібно створювати 4 екземпляри з мокрими печатками і розносити адресатам?
Це ви що за НПА цитували?
Цитата:
Сообщение от over13 Посмотреть сообщение
2. Як створювати резерв у номенклатурі? Просто залишити місце в кінці кожного з відділів? І при необхідності треба фіксувати те що ми розпочинаємо використовувати цей резерв?
Про який саме резерв йдеться мова?
Я ж разом з вами інструкцію у ценй момент не читаю
Якщо мається на увазі резерв для заведення нових томів справи - то пропускається декілька рядків, щоб можна було згодом зробити запис про заведення чергового тому справи. А як зробите запис про дату заведення нового тому справи - це і зафіксує те, що ви розпочали використовувати цей резерв
Цитата:
Сообщение от over13 Посмотреть сообщение
3. Яка це організація в діяльності якої створюється документи НАФ?
Читайте "Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів":
Цитата:
2.4. До першої групи належать організації, в діяльності яких створюються документи НАФ. Дана група включає організації – джерела формування НАФ повного та вибіркового прийому. Строки зберігання документів для цих організацій наведено в графі 3 цього Переліку.
Державні і комунальні організації – джерела формування НАФ –передають документи НАФ на постійне зберігання до державних архівів або архівних відділів міських рад в обов’язковому порядку, а інші організації – на підставі угод між власником документів і відповідною архівною установою.
Andry вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо Andry за это полезное сообщение:
over13 (16.02.2017)