Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  over13
					 
				 
				1. Зведена - окремий документ?  
    окремих підрозділів - окремий? 
			
		 | 
	
	
 Зведена номенклатура - це окремий основний документ, який включає відомості про усі справи, що ведуться в установі,  а номенклатури окремих підрозділів - це допоміжні робочі документи.
	Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  over13
					 
				 
				2. Строки зберігання визначаються: 
наказ Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 
наказ Міністерства юстиції України від 14.03.2013  № 430/5 
Наказ, Перелік від 18.11.2013 № 2433/5 
         я вишукую там найбільш схожий за суттю документ і беру з тієї позиції строк зберігання? 
			
		 | 
	
	
 Так. А якщо у вас є сумніви щодо строку зберігання документа, якій у переліку відсутній, то цей строк визначається за рішенням експертної комісії.   
	Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  over13
					 
				 
				3. Що таке Протокол експертної комісії установи (ЕК)? які вимоги до нього? 
			
		 | 
	
	
 Протокол повинен містити таку інформацію:
1. Назва документа.
2. Номер.
3. Назва колегіального органу із зазначенням харак*теру його роботи 
4. Назва підприємства, організації.
5. Дата й місце проведення засідання
6. Кількісний склад учасників 
7. Посади, прізвища й ініціали голови та членів комісії
8. Порядок денний
9. Текст.
10. Перелік додатків до протоколу із зазначенням кіль*кості сторінок.
11. Підписи голови і  членів комісії
Зразок можете подивитися 
тут (якщо самі гулом користуватися не вмієте

)
	Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  over13
					 
				 
				4. Що означає вимога до кількості примірників номенклатурних справ у підрозділі та установі відповідно? 
			
		 | 
	
	
 Я не розумію, про що йдеться мова.
	Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  over13
					 
				 
				5. Зведена номенклатура погоджується з архівом кожні 5 років? 
			
		 | 
	
	
 На кожному підприємстві по різному. У вас повинна бути  відомча інструкція з діловодства, затверджена відповідним міністерством чи органом влади, до сфери управління якого ви віднесені, і там ви знайдете  відповідь на це питання.
	Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  over13
					 
				 
				6. наказ Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 передбачає перелік орієнтовних документів з якими установа має справу, на основі нього я повинен співвіднести всі документи типові для нашої діяльності з цим переліком і поставити статтю та строк зберігання? 
			
		 | 
	
	
 Так.
	Цитата:
	
	
		
			
				
					Сообщение от  over13
					 
				 
				7.В зведеній ном. відображені всі номенклатури кожного з підрозділів,а ном окремих підрозділів у окремому документі, тобто виходить дублювання і множення аркушів? 
			
		 | 
	
	
 Я вам вже писав, що зведена номенклатура - це основний документ, котрий включає в себе усі справи підприємства разом з структурними підрозділами, він повине бути обов'язково. 
А номенклатур структурних підрозділів може і не бути - все залежить від структури підприємства