Показать сообщение отдельно
Старый 09.09.2015, 11:03   #1
Nadya_Yrch
Участник HR-Лиги
 
Регистрация: 26.02.2015
Сообщений: 54
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 2 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию Кадри і бухгалтерія - взаємодія

Привіт!
Підкажіть, допоможіть, поясніть...
Склалась така ситуація: бухгалтер стверджує, що в бухгалтерію передаються не КОПІЇ наказів (відпустки, особовий склад), а ОРИГІНАЛИ. Тобто відділ кадрів повинен робити наказ про відпустку (наприклад) в двох екземплярах, їх підписувати в директора і на обох повинна бути мокра печать
досвід роботи в мене не великий (3 місця роботи), але всюди видавався один екземпляр наказу, а виконавцям видавали копії.

Можливо щось у кадровому діловодстві щось змінилось, а я це прогавила

допоможіть
Nadya_Yrch вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо Nadya_Yrch за это полезное сообщение: