Показать сообщение отдельно
Старый 17.04.2015, 11:29   #211
Romanna
Заслуженный участник HR-Лиги
 
Регистрация: 13.02.2008
Сообщений: 282
Вы сказали Спасибо: 198
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
По умолчанию

Скажіть будь ласка. Скорочення на підприємстві. Як у Вас? Видаю наказ про скорочення від 09.02.2015 р. всіх працівників ознайомлюю все за правилами:
Н а к а з у ю:

1. Скоротити наступні посади та виключити їх з 10 квітня 2015 року із штатного розпису ТзОВ “Добро”:
помічник друкаря офсетного плоского друкування – 1 ставка;
менеджер зі збуту — 1 ставка;
заступник директора із зовнішньоекономічної діяльності — 0,5 ставки;
охоронник — 1 ставка;
прибиральник виробничих приміщень- 1 ставка.
2. У зв’язку із відсутністю штатних одиниць з 10 квітня 2015 року із штатного розпису та структури підприємства ТзОВ “Добро” ліквідувати службу охорони .
3. Для проведення роботи, пов’язаної з вивільненням працівників у зв'язку із скороченням штату працівників, і вирішення питань щодо можливості їх працевлаштування, створити комісію у складі:

голова комісії – заступник директора з розвитку Мак І.В.
члени комісії : директор Луцишин І.О.
начальник друкарського цеху Лавров С.С.
інженер з охорони праці Карт З.О.
інспектор з кадрів Форт Р.М.

4. Інспектору з кадрів Форт Р.М., в порядку встановленому чинним трудовим законодавством, повідомити працівників про скорочення штатних одиниць та наступне їх вивільнення.

І Тепер знову видаю наказ від 10.04.2015, що згідно цього наказу від 09.02.2015 року про внесення змін в штатний розпис з 10.04.2015 р. чи потрібно було відразу 09.02.2015 р. міняти штатний і виключати посади, які скорочуються і тепер вже "по факту" наказ не видавати
Romanna вне форума   Ответить с цитированием