Здраствуйте уважаемые форумчане...
Орган местного самоуправления, декларации про майно, доходи...
ЗУ Про засади запобігання і протидії корупції, ст 12, интересуют такие моменты:
1."Суб’єкти декларування, які звільняються або іншим чином припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Суб’єкти декларування, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані протягом одного року подавати за своїм останнім місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, визначеними цим Законом", вопрос: у нас 2 работников уволились по переводу в другие госструктуры и продолжают там работать. Согласно этому пункту, раз они не прекратили службу в госструктурах, значит декларацию они подают по нынешнему месту работы и мне не должны сдавать?
2."9. Перевірка достовірності зазначених у декларації відомостей здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, визначеному цим органом.
Для здійснення перевірки достовірності зазначених у декларації відомостей державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, інша юридична особа публічного права протягом десяти днів з дня одержання декларації від суб’єкта декларування надсилає її копію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику."
Вопросы:центральный орган это Державна фіскальна служба України в Киеве?день одержання декларации - где/как фиксируете, есть ли образец журнала?спасибо
|