Показать сообщение отдельно
Старый 06.02.2014, 13:08   #44
Svetlana_K
Ветеран HR-Лиги
 
Регистрация: 11.01.2013
Адрес: Киев
Сообщений: 596
Вы сказали Спасибо: 150
Поблагодарили 493 раз(а) в 265 сообщениях
По умолчанию

irэn, прописать только в Положении будет не достаточно. Это должно быть либо в колдоговоре (которого у вас нет), либо в трудовом договоре с каждым работником. Поэтому, если вы хотите это относить на расходы, сделайте доп.соглашения к трудовым договорам и добавьте туда планируемые премии. В Единой базе налоговых знаний (http://minrd.gov.ua/ebpz/#answer-block) есть ответ на ваш вопрос в подкатегории "102.07.17", а именно
Цитата:
- Чи включаються до складу витрат витрати на виплату премій, якщо їх виплату встановлено винятково трудовим договором, що укладається з кожним працівником?
- Відповідь Повна:
Відповідно до п. 142.1 ст. 142 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755 – VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі - працівники), які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IV цього Кодексу).
Пунктом 138.2 ст. 138 ПКУ встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II Кодексу.
Трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (ст. 21 Кодексу законів про працю України).
Згідно зі ст. 2 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці» зі змінами та доповненнями премії, пов’язані з виконанням виробничих завдань і функцій, належать до додаткової заробітної плати.
З урахуванням викладеного, платники податку на прибуток підприємств мають право включати до складу витрат витрати на оплату праці (зокрема, виплату премії) фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку за умови документального підтвердження відповідних витрат.
Svetlana_K вне форума   Ответить с цитированием