Добрий вечір,
Ви не могли б дати мені пораду у наступному питанні: я працюю на авіапідприємстві 6 років, і за цей час я накопичив близько трьох місяців невикористаних відпусток (маю 24 дні основної та 7 днів додаткової відпустки на рік). У зв'язку із зменшенням кількості рейсів у зимовий період з листопада і до квітня місяця все підприємство перевели наказом на 3-х годинний робочий день при 5-ти денному робочому тижні (тобто робочий тиждень 15 годин). Я маю намір звільнитися, і поцікавився щодо порядку розрахунку компенсації за невикористану відпустку, на що отримав відповідь, що період зі скороченим графіком також буде врахований. Моя спроба апелювати Порядком № 100 КМУ, в якому зазначено, що період, протягом якого за робітником не зберігався повний заробіток, не повинен бути включений як розрахунковий, не дала результату. Ситуація, що склалася, на жаль, може стати конфліктною. Чи не підкажете, які ще механізми впливу можна застосувати, щоб у майбутньому запобігти звернення до суду?
Дякую.
|