В этой ситуации возникает законодательная коллизия. Предприятие не может существовать без директора, т.к. этого требует законодательство
Цитата:
Хозяйственный кодекс
Ч. 2 Стаття 57. Установчі документи
2. В установчих документах повинні бути зазначені найменування суб'єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено законом.
4. Статут суб'єкта господарювання повинен містити відомості про його найменування, мету і предмет діяльності, розмір і порядок утворення статутного капіталу та інших фондів, порядок розподілу прибутків і збитків, про органи управління і контролю, їх компетенцію, про умови реорганізації та ліквідації суб'єкта господарювання, а також інші відомості, пов'язані з особливостями організаційної форми суб'єкта господарювання, передбачені законодавством. Статут може містити й інші відомості, що не суперечать законодавству.
Закон о хоз.обществах
Стаття 62. Виконавчий орган товариства з обмеженою відповідальністю
У товаристві з обмеженою відповідальністю створюється виконавчий орган: колегіальний (дирекція) або одноособовий (директор). Дирекцію очолює генеральний директор. Членами виконавчого органу можуть бути також і особи, які не є учасниками товариства.
Дирекція (директор) вирішує усі питання діяльності товариства, за винятком тих, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників. Загальні збори учасників товариства можуть винести рішення про передачу частини повноважень, що належать їм, до компетенції дирекції (директора).
|
Но при этом, если предприятие уже не ведет хоздеятельность, закрыться в кратчайшие сроки оно тоже не может, и не может вообще не иметь директора на этапе ликвидации. Было бы правильно, если бы учредители носили все отчеты. Но нет, закон не разрешает, хотя это нарушение конституционных прав человека, т.к. обычно кто-то из учредителей вынужден становиться директором, а это уже принуждение к труду и по сути - рабство. Однако наших законодателей это не волнует .... ну тогда и требовать, чтоб в такой безвыходной ситуации предприятия выполняли нормы касательно квалифицированности/неквалифицированности труда, тоже абсурд. Хотя налоговая может отправляться в суд и доказывать свою правоту там.