Як би це був відділ продаж в моїй компанії, я б звернулася до маркетологів, щоб зрозуміти чи зниження продаж не є впливом зовнішніх факторів. Паралельно опитала б самих менежерів, щоб їм допомогло краще виконувати свою роботу (оптимізація бізнес процесів) і оцінила б їх мотивацію чи демотивацію. Якщо проблема не в маркетингових чинниках чи стилі керівництва, можна зробити оцінку знань продукту та ринку менеджерами (що вони, до речі, продають?). Таку оцінку має робити керівник. Зовнішній провайдер може допомогти скласти профіль посади чи модель компетенцій та оцінити відповідність ваших працівників цим профілям. Вт.ч. й оцінити знання технік продажу.
__________________
Ірина Шуляренко
|