Показать сообщение отдельно
Старый 08.08.2013, 13:41   #335
MoJu
Новый участник HR-Лиги
 
Регистрация: 06.08.2013
Сообщений: 6
Вы сказали Спасибо: 3
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
По умолчанию

Добрий день, Колеги!
У зв'язку із реформуванням відділу праці та зарплати, постало питання про об'єднання посад "менеджер з персоналу" та "бухгалтер" (по нарахуванню зарплати). На жаль, відповідної бухгалтерської освіти в мене немає.
Чи може хтось мав таку робочу практику і має відповіді на такі запитання:
1) чи потрібно мені пройти навчання для отримання свідоцтва/диплому про бухгалтерську освіту?
2) як правильно назвати посаду? "Менеджер з персоналу" і наказом покласти обов'язки по нарахуванню з/п?
Буду дуже вдячна за відповідь!
MoJu вне форума   Ответить с цитированием