Показать сообщение отдельно
Старый 31.01.2013, 06:10   #40
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Andry Посмотреть сообщение
Вообще то не обо мне речь шла, а о продавцах, которым коэффициент трудового участия позволяет ощутить материально свои достижения
То чому ви відповідали на питання як вони відчувають це?

Uspeh, ще ніде у світі, крім як на постсов'єцькому просторі, керівники не чекають результатів зростання продажів чи підвищення ефективності праці в інших сферах після одного лише заходу (тренінгу, зниження/підвищення ціни і т.п.). Залишаюсь при своїй думці:
- Якщо вам потрібно щось там сказати для начальства, то ліпіть усе, що воно хоче чути і що вам вигідно,
- Якщо ви хочете зрозуміти причини того, чому окремі продавці не хочуть збільшувати продажі, то простих відповідей НЕ може бути - така природа людська. Там потрібно як індивідуальний підхід, особливо до новачків (рівень Д1 і Д2 за Херсі-Бланчардом) так і аналіз системи стимулів, які отримують люди: від оплати праці та форми подання цієї оплати до стилю управління та цінностями керівництва. Крім того, є чинники зовнішнього впливу, наприклад, інформація про умови оплати праці у конкурентів, ставлення покупців до асортименту (негативне може сприйматись окремими працівниками як ставлення до них) тощо.

Последний раз редактировалось Uspeh; 31.01.2013 в 13:15. Причина: Объединила посты
bantser вне форума   Ответить с цитированием