Показать сообщение отдельно
Старый 26.01.2013, 14:31   #26
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Uspeh Посмотреть сообщение
такое ощущение, что они обо всём забыли.
А у мене відчуття, що про них забули.
Хто і яким чином помічав і відзначав їхні успіхи?
Як ці успіхи позначались на їхніх доходах і статусі?
Як їхні успіхи вливали на ускладнення їхніх завдань (тобто, чи відбувалось ускладнення зворотного зв'язку з начальством, чи зростала частка делегування, чи відбувалась зміна постановки завдань) і чи була бодай якась кадрова чи професійна перспектива у цих людей?

Uspeh, мені здається, що ваш спосіб переведення якісних показників у кількісні тільки дезорієнтує керівництво, яке, судячи з вашої інформації, не зовсім грамотне з т.з. основ менеджменту, і призведе до ідеї, що навчання жодним чином не впливає на професійне зростання продавців. Мабуть, таки треба починати з навчання і розвитку управлінців, бо інакше грамотні продавці просто підуть від вас...
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо bantser за это полезное сообщение:
Мельник (28.01.2013)