Показать сообщение отдельно
Старый 16.11.2012, 09:30   #3
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Звіт, на мою думку, має бути в рамках запиту (теми тренінгу) і формату (тренінг, семінар): запит - було зроблено відповідно до запиту - виявлені проблеми, що відносяться до запиту, - дотичні до запиту проблеми. Тренінг продажів не може виявити, якими є, наприклад, маркетингові зусилля компанії чи логістика в цілому - лише те, як бачать їх продавці.
Так само як і тренінг роботи з конфліктами не завжди виявить управлінську культуру, якщо тренер не є підготовленим організаційним психологом...
Тому і робити висновки щодо обставин поза темою тренінгу і лише на основі поведінки учасників (часто не такої, як в роботі - тренінг все ж) вкрай небезпечно з різних причин.
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Эти 2 пользователя(ей) сказали «Спасибо» bantser за это полезное сообщение: