Цитата:
Сообщение от symo
Доброго дня всім,
Зустріла в даній темі таке поняття - як штатно-посадова книга. Було б дуже цікаво про це більше дізнатися  Дякую 
|
Штатно-посадова книга - це робочий інструмент з обліку кадрів на підприємстві. Форма і структура цього документу законодавчо не врегульована, тому, на мій погляд кожний кадровик може складати її таким чином, щоб йому було зручніше контролювати наповненість посад за штатним розкладом.
Якщо коротко - основа штатно-посадової книги це "сітка" з посад (за штатним розкладом) з розділенням по структурним підрозділам (це - перша колонка). далі йдуть колонки, в які вписуються ПІБ працівників, які на данний час займають ту чи іншу посаду, з даними про оклад, форму і строк трудового договору, характер працевлаштування (основна/за сумісництвом), наявність пільг чи інших суттєвих ознак, дата прийняття на цю посаду, номер наказу.....
Тобто вся та інформація, яку кадровик вважає за необхідне мати при зверненні до цього документу.
До настання ери ПК всю постійну інформацію (назви посад, оклади, назви структурних підрозділів) в цій книзі рекомендувалось записувати ручкою, а змінні дані (особові дані конкретних працівників) - олівцем. Після звільнення працівника його дані "витирались" і вносилися дані нового працівника. Таким чином завжди можна було мати уявлення про те, хто на якій посаді працює, які вакансії вакантні...
В теперішній час, безсумнівно, такий документ краще вести за допомогою ПК (чи "вручну", чи за допомогою певної програми) у формі і у спосіб, який зручніше в умовах конкретного підприємства.