Товариство, ці акти скасували таким самим чином, як їх і затвердили.
Відповідно до Постанови КМУ № 731 від 28.12.92 всі нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, мають бути зареєстровані у відповідних органах юстиції.
Державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції та законодавству України.
Усі четверо вище зазначених правил не пройшли державної реєстрації в органах юстиції, тому, відповідно і можна було б вважати їх нечинними впродовж всього часу їхнього існування.
АЛЕ, не було оскаржено відсутніть держаної реєстрації, тому суб'єкти господарювання та громадяни де-факто ними керувалися, а Держнаглядохоронпраці штрафував за їх недотримання.
На даний час притягнути до відповідальності посадових осіб органів, які не забезпечили належну реєстрацію НПАОП, неможливо, оскільки минули терміни давності.
Рішення про втрату нормативно-правовим актом чинності,
також підлягають державній реєстрації. Але, оскільки самі акти не були зареєстровані належним чином, то як зареєструвати рішення про втрату їх чинності? Тобто, про втрату чинності того, чого немає, не зареєстроване!
А от неоприлюднення наказу тягне на сталінські часи, коли видавали якийсь наказ або акт, не оприлюднювали його, а потім карали за невиконання.
|