Показать сообщение отдельно
Старый 06.05.2012, 17:43   #4
agnieshka
Участник HR-Лиги
 
Регистрация: 07.07.2009
Адрес: Тернопіль
Сообщений: 55
Вы сказали Спасибо: 12
Поблагодарили 37 раз(а) в 16 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Юрген Посмотреть сообщение
Так что, если мы говорим о стимулах для персонала, нужно прежде всего определиться - какой именно персонал имеем в виду.
Насамперед, мене цікавить вмотивованість до навчання "офісного" персоналу, оскільки з "робочим" все більш-менш ясно - лише одиниці з них хочуть професійно зростати і розвиватись (якщо помиляюсь, напишіть чому).

Щодо "офісного"... Як мені здається, більшість "офісного персоналу" так само не надто прагне до навчання/тренінгів і проходить таке навчання лише тому, що все це для них організовують HR'и або від цього залежить збільшення якихось грошових виплат (наприклад, при переході з грейду на грейд потрібно пройти ще й певні тренінги і підвищити свою кваліфікацію).
Крім того, охочіше йдуть на різноманітні професійні курси/тренінги, натомість тренінги розвитку соціальних навичок (soft skills) згодні відвідувати ще менше. От і шукаю які-небудь "наукові" підтвердження цьому.
agnieshka вне форума   Ответить с цитированием