Цитата:
Сообщение от Юрген
Так что, если мы говорим о стимулах для персонала, нужно прежде всего определиться - какой именно персонал имеем в виду.
|
Насамперед, мене цікавить вмотивованість до навчання "офісного" персоналу, оскільки з "робочим" все більш-менш ясно - лише одиниці з них хочуть професійно зростати і розвиватись (якщо помиляюсь, напишіть чому).
Щодо "офісного"... Як мені здається, більшість "офісного персоналу" так само не надто прагне до навчання/тренінгів і проходить таке навчання лише тому, що все це для них організовують HR'и або від цього залежить збільшення якихось грошових виплат (наприклад, при переході з грейду на грейд потрібно пройти ще й певні тренінги і підвищити свою кваліфікацію).
Крім того, охочіше йдуть на різноманітні професійні курси/тренінги, натомість тренінги розвитку соціальних навичок (soft skills) згодні відвідувати ще менше. От і шукаю які-небудь "наукові" підтвердження цьому.