Показать сообщение отдельно
Старый 06.03.2012, 14:43   #806
ilona.khan
Участник HR-Лиги
 
Регистрация: 07.02.2012
Сообщений: 12
Вы сказали Спасибо: 18
Поблагодарили 2 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Коллеги,нужна ваша помощь. Мне необходимо переименовать Администратора отдела сервиса, но подходящую должность в классификаторе никак не могу найти. Обязанности эта должность предполагает следующие:
1. Забезпечує підготовку договорів на сервісне обслуговування техніки та здійснює попередні переговори з замовниками щодо умов договору.
2. Здійснює оформлення документації з продажу товарів і послуг: рахунки, видаткові та податкові накладні, та інших документів згідно вимог бухгалтерського обліку на основі закритих карт(заказ)-нарядів .
3. Здійснює контроль за розрахунками та документооборотом з покупцями: запобігає виникненню заборгованості по оплаті та контролює своєчасне повернення документів.
4. Здійснює оформлення документації щодо списання ТМЦ, які були використані при проведенні внутрішніх та гарантійних робіт.

Помогите, пожалуйста, найти подходящее звание!
ilona.khan вне форума   Ответить с цитированием