Відверто кажучи складається враження, що такий роботодавець просто не хоче заплатити за ідею. А насправді все простіше перед проведенням конкурсу було оголошено вартість 1,2 та 3 місця, залежно від економічного ефекту ідеї (і при цьому ніхто їх в собі не тримав і не думав чи варто оголошувати). Для того,аби оцінити економічний ефект інновації - потрібно просто порівняти її з існуючим станом речей або альтернативним варіантом. Проводити вирішили щороку наприкінці робочого року - якраз протягом року люди мають можливість щось вигадати та запропонувати. І дарма Ви відносно комірників. Вірне оформлення у нашому випадку не головне - головне хороша "Ідея", а далі ми вже допоможемо її втілити. Якраз комірник у нас взяв 2 місце - запропонував як утеплити складське приміщення без залучення дорогих матеріалів - інновацію успішно реалізовано - на складі стало суттєво тепліше, хоча і надалі залишається шлях до вдосконалення.
__________________
Істина має усміхатися, щоб бути привабливою
|