Це не зовсім відповідь на Ваше питання, але схоже, що замість того, щоб розібратись з причиною, Ви боретесь з наслідками.
По-перше, з твердженнями керівництва типу продажники бувають до 30 років і т.п. на дефіцитних ринках треба активно боротися. Інкаше в країні б не було жодного спеціаліста за 30 - самі керівники.
По-друге, якщо ринок вузький і всі клієнти загалом відомі, якщо це довгострокові продажі, Вам потрібне НЕ активні продажники. Це буде дещо злам стереотипу, але в такому форматі найкраще працюють люди орієнтовані на процес, і часто вони не успішні в звичайних дрібних продажах (багато угод за короткий період). Проте у них мають бути гарні переговорні навички.
+Ну чесно, дивна система, що не продають в перші шість місяців. Дуже вже схоже на штучне обмеження внутрішнім бізнес-процесом.
І вкажіть місто, в якому працюєте, тоді можна буде щось порекомендувати по методикам пошуку.
__________________
Ірина Шуляренко
|