Показать сообщение отдельно
Старый 07.12.2011, 13:38   #10
Зинуля
Ветеран HR-Лиги
 
Аватар для Зинуля
 
Регистрация: 19.05.2009
Адрес: Украина
Сообщений: 847
Вы сказали Спасибо: 1,249
Поблагодарили 1,075 раз(а) в 471 сообщениях
Радость

Цитата:
Оскільки відповідно до ст. 97 КЗпП форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження й розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами, установами, організаціями самостійно в колективному договорі, а у випадку, коли його не укладено, - власником або уповноваженим ним органом за погодженням із профспілковим органом, що представляє інтереси більшості працівників, або, за його відсутності, - з іншим органом, уповноваженим на представництво трудовим колективом, з урахуванням загальних положень законодавства про оплату праці, суд у разі вирішення спорів з цих питань має з'ясовувати, чи були і як саме вони врегульовані у зазначеному порядку та чи було при цьому додержано норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною й галузевою (регіональною) угодами. При їх недодержанні застосовуються відповідно норми і гарантії, передбачені законодавством, генеральною, галузевою (регіональною) угодами.
Судам слід мати на увазі, що відповідно до статей 21, 22 Закону роботодавець не може в односторонньому порядку приймати рішення з питань оплати праці, які погіршують умови, встановлені законодавством, угодами і колективним договором.
Оскільки 1) при зміні систем та розмірів оплати праці у зв'язку зі змінами в організації виробництва і праці (ч. 3 ст. 32 КЗпП), 2) введенні нових або зміні діючих умов оплати праці у бік погіршення (ст. 103 КЗпП) роботодавець повинен повідомити про це працівника не пізніше ніж за два місяці до їх запровадження, порушення цього строку може бути підставою для задоволення вимог працівника про оплату праці згідно з попередніми умовами за період, на який було скорочено зазначений строк попередження.
(Пленум Верховного Суда Украины, от 24.12.1999, № 13 "О практике применения судами законодательства об оплате труда")
Я тоже не вижу изменений в организации производства и труда, не вижу и ухудшения действующих условий оплаты.
А вот изменения в Положение о премировании не должны вноситься в одностроннем порядке. Думаю, что ТС как раз и является представителем трудового коллектива (профсоюза), и поэтому может повлиять на принятие решения.
Однако, я бы на месте администации не вводила в действие Положение "задним числом" , а с января 2012 года. Т.е. с начала учетного периода.
Зинуля вне форума   Ответить с цитированием
Эти 4 пользователя(ей) сказали «Спасибо» Зинуля за это полезное сообщение:
Aleo (07.12.2011), esar (07.12.2011), Iren@ (09.12.2011), Мотя (07.12.2011)