Цитата:
Сообщение от Mardge
Нажаль, про це ми нічого не знаємо... Чи вписуються ці обовязки в трудову функцію. Адже згідно із ДКХП....
|
Під трудовую функцією я як раз і мала на увазі те, що передбачено ДКХП: найменування професії, спеціалізацію, кваліфікацію, посаду відповідно до встановленої класифікації професій та кваліфікаційних характеристик.
Ми дійсно не знаємо, яка саме трудова функція у того начальника структурного підрозділу. Проте, якби мова йшла про, наприклад, начальника транспортного цеху, то обговорюване питання навіть і не виникло: він за своїми обов'язками зобов'язаний забезпечити передрейсовий огляд автомобілів. А не має можливості забезпечити (доручити підлеглому працівнику), то мусить здійснювати це сам.
От я і виходила з того, що функціонал зазначеного керівника далекий від організації діяльності автотранспортного підрозділу.
Згодна, що в посадовій інструкції можуть бути і додаткові обов'язки зі іншою професією. Перед укладанням трудового договору. Що і підтверджується наведеними вами цитатами.
Згодна, що ПІ може змінюватися і в процесі трудової діяльності. Але тільки внаслідок зміни в організації виробництва і праці, а не внаслідок "так керівник хоче". Навіть за умови здійснення на підприємстві певних організаційно-технічних заходів спрямованих на зміни в організації виробництва і праці, буде дууууже важко обгрунтувати, чому "глобальні" зміни на підприємстві торкнулися лише одного конкретного працівника.
Згодна, що врешті-решт зазначену проблему можна вирішити в той чи інший спосіб. Але не "механічним" внесенням до ПІ певних змін.
Але у форматі форуму цю проблему "з наскоку" не вирішити...