менеджер по персоналу, а кто у Вас на предприятии занимается вопросами получения Лицензии? Вообще-то, это вопрос не только кадровый. На кону стоят выполнение условий Лицензии на медицинскую практику.
Этот вопрос регулируется Постановлением Кабмина № 756 от 04.07.2001г. Медицинская практика - п. 20.
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/la...g=756-2001-%EF
Вот цитата из Лицензионных требований (док. с последними изменениями от 02.03.11)
2.4. Юридична  особа,  що  створила  заклад  охорони здоров'я 
відповідно до Переліку закладів  охорони  здоров'я,  затвердженого 
наказом  МОЗ від 28.10.2002 N 385 ( z0892-02 ),  зареєстрованого в 
Міністерстві юстиції України 12.11.2002 за N 892/7180, повинна: 
     а) затвердити положення, структуру, штатний розпис відповідно 
до типу, профілю та спеціалізації закладу охорони здоров'я;
      б) призначити на посаду головного лікаря, який має сертифікат 
та посвідчення про  категорію  за  спеціальністю  "організація  та 
управління  охороною  здоров'я" за наявності стажу роботи не менше 
трьох років; 
     в) забезпечити штатними працівниками, необхідними для надання 
медичної допомоги; 
     г) зберігати за місцем провадження діяльності:      копії документів,  що  подавалися  до   МОЗ   для   отримання 
ліцензії; ліцензію або копію ліцензії;      акредитаційний сертифікат закладу охорони здоров'я (за  умови 
функціонування більше двох років);      свідоцтво про атестацію лабораторії закладу охорони  здоров'я 
за наявності її в структурі закладу. 
О том, что руководитель мед. учреждения должен быть основным сотрудником ни в одном из документов нет ни слова. Но! Как раз сижу читаю статью о новшествах лицензирования с комментариями юристов. Они утверждают, что это должен быть именно основной сотрудник. 
Советую Вам обратиться к Вашему специалисту или в Отдел экспертизы, аккредитации и лицензирования в Вашем городе. Думаю, что только они смогут и должны дать квалифицированную консультацию.