Показать сообщение отдельно
Старый 02.09.2011, 15:28   #39
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Victoria VD Посмотреть сообщение
Ще раз перепршую, якщо чимось щось комусь не так зробила
Не про це йдеться. Ви вихопили фрагмент окремої ситуації і поставили діагноз людині. Очевидно, визначили своє ставлення до неї і надалі (якщо вже читали Майєрса, то знаєте про ефект рогу).

Якщо взялися за роботу з персоналом, то варто викорінювати з себе оціночне ставлення до людей. Це те, що закриває очі не лише ейчарам, а й усім, хто має справу з людьми: керівникам, викладачам, тренерам. З власного досвіду знаю, який опір чиниться, коли пропонуєш, наприклад, на тренінгу вправу на безоціночність сприйняття підлеглого/начальника...

Щодо конфлікту між вашими працівницями, то поки ви не зрозумієте, що за інтереси лежать в основі цього конфлікту, він буде продовжуватися, не зважаючи на будь-які ваші зусилля чи зусилля керівника. А крім того, причина може бути навіть не в цих двох працівницях, може вони лише ті люди, у який яскравіше за інших виражається характер стосунків у компанії в цілому...
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Эти 3 пользователя(ей) сказали «Спасибо» bantser за это полезное сообщение:
Lorata (02.09.2011), Victoria VD (02.09.2011), Мельник (02.09.2011)