Доброго дня!Потрібна Ваша допомога, шановні колеги!
Державній установі(орган виконавчої влади)затвердили Фонд оплати праці на 32 працівника(за штатом 40).В наявності були 8 вакансій і деякий час управління так трималось.Зросло навантаження на кожного, зарплата в більшості мінімальна по Україні...Жили надією, щось зміниться....
Але...Керівник приймає рішення щодо оголошення конкурсу та приймає на роботу 2 працівників, не зважаючи на те, що коштів ніхто не виділив додатково.А для того, щоб платити зарплату двом новеньким вирішує кожного працівника відправляти в відпустку за свій рахунок по 1 дню кожний місяць....Люди в відчаї. Відповідно до ст.25, 26 ЗУ "Про відпустки" без заяви (тоб-то згоди) працівника в таку відпустку керівник не може відправляти працівників...ЯК ДОПОМОГТИ ПРАЦІВНИКАМ, ЯК ЇХ ЗАХИСТИТИ?