Показать сообщение отдельно
Старый 25.03.2011, 09:13   #68
esar
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для esar
 
Регистрация: 19.07.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,418
Вы сказали Спасибо: 252
Поблагодарили 1,091 раз(а) в 487 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от OK_SANA Посмотреть сообщение
Отраслевая норма на клиента - 15 мин. У нас 30-40 мин.
Дааааа...
Різниця суттєва виходить: за робочий день можна обслужити від 12 до 16 клієнтів.
Але чому один встигає попрацювати лише з 12-ма клієнтами, а інший - аж з 16-ма? Може в гонитві за кількістю страждає якість обслуговування?
А може той, хто обслужив 12 клієнтів за робочий день, вирішував більш складні проблеми, що потребують більш високої кваліфікації та кращих ділових якостей/реалізував товарів на більшу суму/здійснив щось таке, що підняло імідж компанії на невидані висоти/залучив до довготривалої співпраці дуже вигідного клієнта?
А той, що обслужив 16 клієнтів за робочий день, навпаки робив все "сикось-накось", аби дати "вал"?
esar вне форума   Ответить с цитированием