Підтвердження трудового стажу у разі втрати ТК з вини роботодавця (стихійне лихо)
Шановні колеги!
Дуже б хотілося б почути Вашу думку щодо підтверження трудового стажу для відновлення ТК.
Відповідно до інструкції «Про порядок ведення трудових книжок працівників» у разі втрати трудової книжки працівникові видається дублікат, який заповнюється за останнім місцем роботи працівника на підставі документів, що підтверджують трудовий стаж працівника.
Такий перелік документів визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 637 від 12.08.1993, зокрема відповідно до п.3 : «За відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення,характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи». Вимоги до цих документів визначені п. 23 тієї ж Постанови: «Документи, що подаються для підтвердження трудової діяльності, повинні бути підписані посадовими особами і засвідчені печаткою».
Працівникові до втрати трудової за місцем роботи надавався «Витяг з трудової книжки» ( за формою №15), та є копія втраченої трудової книжки, засвідчена підписом посадової особи та печаткою підприємства. Зазначені документи містять відомості про періоди роботи, посади, вони підписані посадовою особою та засвідчені печаткою.
Хочу почути Вашу думку:
1. Чи можуть бути дані документи підставою для внесення записів до дублікату трудової книжки?
2. Чи можуть дані документи бути підтвердженням трудового стажу при призначенні пенсії у ПФ?
|