Показать сообщение отдельно
Старый 23.12.2010, 15:57   #72
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от marusia Посмотреть сообщение
Хорошо, как Вы считаете, какие мои действия в этой ситуации?
Відповідь на це питання в площині проблеми, яку ви хочете вирішити.

1. Якщо ви хочете зберегти того керівника в колективі і створити умови, коли всі керівники підрозділів спілкуються між собою конструктивно, то треба провести спільний для них специфічний тренінг: комунікативної компетентності керівника, емоційної компетентності керівника. Попередньо тренер повинен провести діагностичну розмову з учасниками тренінгу, щоб ідентифікувати проблеми. В ході тренінгу, по-перше, люди отримують зворотний зв'язок, що дає їм матеріал для роздумів, + участь у вирішенні проблем спілкування чи прийняття спільних рішень. Крім того, ви зможете так само взяти участь у роботі і поспостерігати за учасниками...
Можете під загрозою звільнення наполегливо порадити йому попрацювати з психологом-психотерапевтом, але це менш прийнятний варіант...

2. Якщо ви хочете уберегти колектив від того спеціаліста, тоді простіше його звільнити.

Последний раз редактировалось bantser; 23.12.2010 в 17:04.
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Эти 5 пользователя(ей) сказали «Спасибо» bantser за это полезное сообщение:
anatol_ua (23.12.2010), EllE HRD (23.12.2010), marusia (24.12.2010), Yudjina (24.12.2010), Наталья Р (23.12.2010)