Показать сообщение отдельно
Старый 22.09.2010, 23:20   #15
Torri
Участник HR-Лиги
 
Регистрация: 17.09.2010
Сообщений: 15
Вы сказали Спасибо: 8
Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
По умолчанию

Викладу приклад трошки по іншому:
водії Воділов та Баранков працюють на одному автобусі позмінно через день по 12годин (режим роботи з 7.00. до 19.00).У водія Воділова у вересні згідно графіку робочого часу робочі зміни припадають на непарні числа (1,3,5,7,9…), у водія Баранкова - на парні (2,4,6,8…). З 1 по 5 число обидва водія направляються у відрядження до міста Львів (перевезення групи людей на форум). Виїжджають та доїжджають до місця призначення водії 1-го вересня. 2,3,4 вересня водії знаходяться у Львові «на приколі», тобто без виїзду. 5 вересня вони повертаються з відрядження.

Так, позначки «К» ми ставимо обом з 1 по 5 вересня, а от щодо кількості годин відрядження на оплату згідно середнього заробітку:
для водія Воділова день направлення 1 вересня та день повернення 5 вересня (дні коли він знаходився за кермом) згідно його графіку є робочими, 3 вересня – також робочий (якщо він і був без виїзду, то можливо щось робив біля автобусу, вид роботи якої входить до робочого часу) На оплату по середньому заробітку виносимо 36год (3робочих зміни х 12год).
Для водія Баранкова 2 та 4 вересня аналогічно як 3 вересня для Воділова. А от щодо 1 та 5 вересня – то ці дні згідно графіку його роботи є вихідними, але. згідно п.2.11 «Положення про робочий час…водіїв …»

2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу.

оплату за 1 та 5 вересня необхідно здійснити не менше ніж по 6 год. Тобто всього за час відрядження Баранков отримає 36 год (2 зміни х 6 год + 2 зміни х 12 год).
А для того щоб Баранкову зберегти норму робочого часу на місяць (в даному випадку обліковий період при підсумованому обліку робочого часу – місяць), то до кінця місяця йому необхідно надати додатковий день відпочинку тривалістю 12 год, згідно п.3.4«Положення про робочий час…водіїв …»
3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку.
Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством.
Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності).

Мотя! Ви згодні? Якщо ні –тоді як на Вашу думку? З питанням про позначки я трошки "протупила" - вибачаюсь. А більше всього мене хвилює питання як розраховуваться з водієм Баранковим в ті дні коли він вихідний по графіку, а згідно наказу направляється (повертається) у відрядження разом з напарником.
А щодо конкретного кілометражу 300км, я вказала його довідково: просто при одноденному відрядженні менше 300 км посилається один водій, той який на зміні.

Дякую за відповідь.
Torri вне форума   Ответить с цитированием